Lite bilder från krocken och lite om dagen som varit...

Börjar med lite bilder från krocken..men måste bara säga att försäkringsbolaget ringde idag o sa att de måste blivit något fel och att vi hade helförsäkring (förstås). så skönt !!

Mannen har dessutom varit på intervju på lite närmre håll idag...hoppas hoppas hoppas.

Nu till bilderna på bilen...
     

så här i efterhand känns de lite konstigt att se hur bilen  ser ut..men ändå stor glädje för den är ju inte så farligt illa däran ändå...vi har som sagt haft tur:-)
ska visa vart vi krockade också....

      

vi körde alltså in i räcket på höger sida ca 2ggr på något sätt...och så ser man bilspåren över till andra sidan som stannar precis bredvid räcket på andra sidan..tur att vi ej körde in i den sidan...

MEN nu ska jag inte älta o skriva om detta hela tiden för allt gick ju som sagt väldigt BRA !!!!!!

Idag har varit en bra dag...storkillen har varit i skolan och de har gått bra..men jag pratade lite med hans fröken för sedan han börjat skolan har han börjat kissa på sig på nätterna...
men de var tydligen ingen fara utan kunde vara att de var så mycke intryck osv..

sen på kvällen åkte min man med de stora grabbarna och vår kompis dotter o badade..vi skulle bada i min mammas badtunna men mamma fick hög feber idag.
så då åkte de till badhuset...vi har lånat min brors sambos bil...å där fick inte alla plats så jag o lillkillen gick till en kompis här i närheten o drack te o slappade.
var mysigt komma hemifrån  lite :-)

Nu sitter barnen o myser framför en film..men som snart är slut så de kan sova:-)

ps:Glömde ju nästan de viktigaste..... Min kompis vars barn är här och som väntat tvillingar har idag fått två små pojkar !!!!! (så nu är hon 5 barnsmor..häftigt)
hon tog kejsarsnitt och allt hade gått bra..de väger runt 3 kg och var inte lika varandra...spännande..längtar att få se dem.
min andra kompis har fått en liten kille som ska heta Oscar.!!

godnatt nu på er !!
1 Sommartjejen:

skriven

Usch, tycker allt den där bilen ser väldigt tillknycklad ut ändå!!
Tur det gick så bra som det gick gumman.
Vad nyfiken jag blir på twinsen, hoppas du får visa bilder på dem här på bloggen sen. Du kan väl be henne snällt!! :-)
KRAMIS från mig o Viktor som äntligen sovit 2h nu på kvällen efter att bara sovit 1h på hela eftermiddagen. Tokstollen!!!

2 Hanna:

skriven

Tittar in igen på din blogg! :-)
Kul (fel ord att säga, jag vet, men du fattar nog ändå ;-)) att man fick se bilder på bilen, så man får en bild av hur det såg ut liksom. Den ser rätt tillknycklad ut därframme, men sån tur att det inte gick värre!
Hoppas din son ska trivas i skolan, det gör han säkert snart!
Föressten hur gamla är de, dina tre barn?
Ska bara berätta en kul grej som jag tycker personligen. Första gången jag kom in på din blogg (via Somris då) så såg jag visningsbilden i högerkanten. Kanske inte heter visningsbild, men du förstår nog vilken jag menar. Den där du kramar en av dina söner! Tycker du är såå fruktansvärt lik en kändis där. Nämligen en skådespelerska som heter Alyssa Milano ;-) Känner du till henne? Hon är bra iaf! Hade jag sett en stor bild på den så hade det kanske inte varit så likt, jag vet inte, men när bilden är så liten är du verkligen lik henne! En liten parantes bara, haha :-)
Ha det så bra!
Kram //Hanna

3 svintoflickan:

skriven

Hanna. Hi,hi Du är söt du..nej inte är jag lik alyssa..men om jag så bara var glimten lik henne på ett kort enligt dej så tar jag de verkligen så blir jag jätteglad ändå !!!
jo,de är alltid lättare när man ser hur något ser ut för att förstå hur saker o ting har gått till och att sätta sig in i det...alltså bilen pratar jag om nu.
men du..jag blir så otroligt nyfiken på dej..har du inte någon blogg..skaffa en vettja:-)
barnen är triss i grabbar och är 6 år, 4 år och 1 år.Älskar dom och vill gärna få flera..så galen är jag.du då..har du barn.familj..pojkvän..eller singel..eller? nyfiken är jag. ha en mysig kväll.kram och godnatt

4 Mikaela:

skriven

Tack! Dock är det inte jag som designat den, inte helt å hållet iaf. Jag har fått hjälp av min tekniska vän Sara, som är lite bättre på sånt där än jag. Tack i alla fall, alltid kul å höra! Kul å höra att du gillar hur jag skriver också. :)

5 Anneli:

skriven

Hej! Vilken smäll det måste blivit med bilen! Ser riktigt läskigt ut.Men allt gick ju bra ändå, tur det!
Vi kanske kan ses i helgen annars på lördagen eller så? Mamma ville följa med till mormor men jobbar till 2, men annars kanske vi kan ses efter det lite senare på eftermiddagen, vi får höras mer om det helt enkelt! Vad kul att tvillingarna kommit och att allt gått braa!! Massa kramar

6 mockila:

skriven

hej vännen!
Fy vale vilka otäcka bilder på bilen..förstår vilken smäll det måste ha varit,och så hmla rädd du måste ha blivt..usch!
Tur att ni alla mår bra nu!
Nu ska jag och barnen gå bort till mormor o morfar och se vad dom gör!
Sköt om dig!
kramar

7 svintoflickan:

skriven

mockila min vän..hej..när ska du börja blogga du gumman...hi,hi.
vad mysigt att vara hos mormor o morfar.min mamma har haft hög feber så jag har inte träffat henne på flera dagar:) nu är man bortskämd med att de blir ofta. ta nu hand om dej o natti natti.kram

8 Hanna:

skriven

Jorå, lite lik Alyssa tycker jag allt att du är på den bilden! ;)
Jaså, du blir så nyfiken? *fniss* Nja, jag har en blogg som är jätteny men det är lösen på plus att jag behöver få bli lite van innan jag släpper in för många, haha :-) Men om det känns bra sen så kan du få lösenordet! Du verkar ju jättetrevlig, roligt att du och Somris är så bra vänner. Jag blir lite nyfiken jag själv på det, hur känner ni varann? Gått i samma skola osv eller?
Du undrade lite om mig.. Jag 17 år, så mycket kan jag säga ;) Vet inte vad mer jag ska säga, det får du veta sen om jag vill ge ut mitt lösen eller fråga på mer om du undrar ;)
Kram

9 svintoflickan:

skriven

Hanna.NU blev jag verkligen nyfiken.,,hoppas jag får ditt lösen så småningom:-) jag o somris har känt varandra sen tonåren..o jag har även bott i samma trakter som henne både i tonåren och sen när vi blev vuxna..men sen flyttade jag "hem" igen.längtade efter mammis:-) somris är en av mina bästa vänner..som känner mej..som man kan sitta i pyamasbrallor med..hi,hi.
alltså jag är verkligen inte van att blogga...detta var nytt för mej o jag hade sagt till mej själv innan att jag inte skulle börja för de kändes så privat..men nu är jag fast:-) vad gör du..pluggar? bor du..men de vill du väl förstås inte säga när du är så hemlig.hi,hi.nu ska jag sova..kram kram o väntar på lösen..skratt:-)

Kommentera här: