vad de blåser ute...

burr..vad de blåser..skönt man är inne...
får sätta mej o slappa vid brasan tror jag...och titta på granen kanske...allt som lyser...
image338

har varit så trött å seg hela dagen...grått när man vaknar o grått enda fram till kvällen...
man känner sig själv lite grå...
såhär trött har jag varit hela dagen.....
lillkillen me lite trött som ni ser:-)

image336

skratt...jag ser verkligen hemsk ut...men får hoppas de vänder då bebisen kommit ut..ler...

ja,jag vet inte vad mer jag ska skriva om denna dag....

i morgon ...om de inte är regn o så...
ska vi ut i skogen o grilla korv...min pappa o bror hålller på o jobbar i skogen om dagarna just nu...

image337Nej...nu är de soffan eller sängen som gäller.....

oj,vad de smäller här utanför också.. några som fuskar med raketer o smällare tror jag...

å storkillen som borde sova ligger o sjunger luciasånger i sängen...men gå något luciatåg..nej,de ville han inte.ler.
fint låter de allafall.

natti natti i blåååsten....buuuurrr...
1 sommartjejen:

skriven

ni är söta!!! =)
Både du o lillkillen.
Mysigt att det blev skog o grillning idag, hoppas korven smakade bra!
KRAMIS

2 maja:

skriven

läste på somris att det blev grillning härligt.Idag var första dagen på väldigt länge som vi var ute men idag blev det e lång promenad ringde akuten om man kunde gå ut med en febrig bebis å det kunde man så det blev så.Nä något gos med mannen blev det inte den stora kunde inte sova och vi låg och väntade på att den lille skulle vakna sen somnade vi.Jag vaknade kl
00.30 var sedan vaken tilsammmans med en mycket missnöjd prins till kl 03.00 vet du hur jobbigt det är att i nästan 3 timmar bära på en 11kg klump jag var helt trött i ryggen efetråt.Vi har pratat med barnakuten och dom tycker vi ska göra ett gluten test på honom så på onsdag ska jag ringa vårdcentralen för att kolla förkylningen febern och ett glutentest undrar just om dom komer gå med på det men jag får väl tjata eller ringa till min BVC sköterska hon vet ju att jag inte är nojjig.Dom här nätterna ta musten ur mig igår somnade han ju dock och idag tänker jag ge honom risgröt med banan till kvällsmat och sen mild vällingen få se hur det blir börjar bli mer säker på att det är maten trots allt han är så lös i magen så när han bajsar så sprutar det upp på ryggen bläää.Du är så fin det är alla gravida det är något visst med gravida kvinnor man ser det bara inte på sig själv men väl på andra.nu ska jag upp och ta disken hoppas du får en härlig söndagskväll kramisar

3 svintoflickan:

skriven

maja.hej hej vännen.
skönt å komma ut en sväng..man blir ju tokig av att bara vara inne och när något av barnen är sjuka.
jo jag minns nog lite av allt kånkande på nätterna..skratt...just nu får vi allafall sova okej på nätterna...inte hela nätterna o inte utan barn men de är helt okej...
men att vakna sådär som du gör...man blir helt konstig.
hoppas de ska bli bättre snart..å var rädd om ryggen.
tycker absolut du ska göra glutentest...är ju skönt att veta.
vår mellankille var jättelös i magen m.m vi gjorde massa allergitester..de var min man som åkte o fick göra något test där de såg massa olika allergier men han var inte allergisk så de var ju skönt...men hade jag inte kollat upp de hade jag bara varit orolig.
jag känner mej jätteful som gravid..men tycker andra är supervackra gravida.
å vad barnen är svåra att få o sova på kvällarna nu..de bara ligger o ropar i sina sängar.busarna.
ha de bra nu.
kramis

4 tiindra:

skriven

J..kla dator...Igår när jag skrev detta så gick det inte attskicka iväg det....så jagh ar bara gjort en kopia av det jag skrev för att kunna skicka det idag :0)...

Idag har det faktiskt, peppar. peppar...varit fint väder hos oss med sol och lite kallgrader....Var ute och gick med min collega vid 10 tiden och det var faktiskt skönt...men halt...det blir underkylt på vägen så jag känner att detär skönt att man slipper sätta sig i en bil för att åka ngn stans...

Ja, min familj hade det mysigt på isen...Närmare kommer vi inte vintern i nuläge, ingen snö direkt....lilltösa paratar om det med jämna mellanrum...Tur att han tog kort så jag kunde få se....Nästa år ska jag ah allt klart så jag oxå kan
följa med.. mitt mål ivarjefall :0)....
Ha ett gott nytt år om vi höres tidigare :0)...

Kommentera här: