Gråa november

Ja november är verkligen grå...regn o rusk...
å en jobbig månad helt plötsligt....
för  ca 5 år sen dog farfar en november dag...
men inte trodde jag att även farmor o morfar skulle dö i november 5 år senare...

morfar dog igår kväll...visserligen väntat och därför känns smärtan o sorgen inte på samma sätt som med farmor...
men ändå känns de ju konstigt förstås...
allafall  slipper han vara sjuk nu och  han får vandra i en stad ovan molnen....:-)

image283 morfar i somras o mamma o vår lillkille...

image286I morgon är de farmors begravning också.
mycke tankar nu o minnen med både farmor o morfar...
men tacksam ändå för allt de gett mig...
verkligen tacksam.
en del i min ålder har ju inte ens träffat sina mor o far föräldrar...eller har inte ens haft bra kontakt med dem...

så tacksam för att jag fått lära känna dem.

Nu ska jag kolla vad killarna gör...
blev varken skola eller öppna förskola idag...
utan bara ta de lite lugnt...

men regnar regnar gör det....

gråa november
1 maja:

skriven

Oh den här hösten har verkligen inte varit lätt för dig och familjen november är helt enkelt inte en rolig månad å inte blir den bättre av allt som hänt.Jag känner inte dig men är så glad över att jag funnit dig skönt att få skriva av sig.vet inte hur vädret ska va hos er i morgon men jag ska be för att solen ska tittar fram på er så dagen känns lite ljusare och varmare.Ha en riktigt bra dag många kramar

2 sommartjejen:

skriven

Men kära nån vad jobbigt för er! 2st på samma månad, det var riktigt tufft.
Vi får verkligen hoppas att december kommer med mycket ljus o värme just till ert lilla hus!!!
*kramar om*

3 Maria:

skriven

oj vad tufft för er, hälsa din mamma så mycket. Tänker på er.
Vi har inte heller varit på öppna förskolan. Jag har varit på kurs och Oskar på dagis. kramar

4 Tumbavännen:

skriven

Man förstår inte hur det kan hända så mycket på en gång, på en enda månad... Verkligen hårt mot er...
Mina tankar är med dig, det vet du, och extra mycket imorgon när ni har begravning. Förhoppningsvis känns det skönt efteråt, när du fått ta avsked och ta ett steg vidare.
Alla mina kramar till dig ikväll kära vännen!

5 Linda:

skriven

Näää det är inte sant...inte mera nu...

SKickar en stor KRAM till dej

6 Anna:

skriven

Min kära vän!!
Tänker på er... Även om det var väntat så är det klart att man saknar o sörjer..skönt ändå för morfar din, att han inte behöver ha ont nu.. Kommer tänka massor på dig/er imorgon. Tack för en mysig dag i går. Det känns så bra att man är närmare varandra nu i avstånd. Det tar inre så lång stund när man ska åka. Är sååå glad att vi är vänner.

massor med kramar..
Hälsa även mamma din.

7 maja:

skriven

tänker lite extra på dig idag kramar

8 Sandra (Med W, E och B):

skriven

Men snälla ni vad jobbigt för er!
Så ska det ju inte få vara!
Tänker på er!
Hoppas att begravningen går bra i alla fall!
Stora kramar Sandra

9 monica:

skriven

Min vän!
Är ledsen för din skull..
Nu har du två fina änglar i himlen som vakar på dig.

kramar

10 J:

skriven

Oj jobbigt att förlora en, två... fy!
var stark! massa tankar till dig!

11 svintoflickan:

skriven

tack J för alla tankar.värmer.alla är så goa.kram

12 svintoflickan:

skriven

tumbavännen.så glad för din omtanke o kramar.
love.
kram

Kommentera här: