utmaningen

8 sanningar om mig själv...

1.jag älskar att sova lääänge på mornarna
2.jag har aldrig druckit mig full..knappt ens smakat
3.Jag har haft en o samma pojkvän som nu är min man..vi flyttade ihop efter bröllopsnatten:-)
4.jag har alltid velat haft "chokladbarn" dvs gifta mig med en mörk man men nu är jag så nöjd med mina vita chokladkillar
5.jag är (då jag inte är gravid) te och cocacola beroende
6.jag är fortfarande väldigt mammig o pappig...ler.
7.älskar att skriva dikter och sitta här vid datorn
8.jag är mörkrädd

usch..tyckte denna utmaningen var jättesvår..neah...:-)
å känns som de låter så löjligt allt man skriver..skratt..
men jag utmanar  annie,miakina,lillajag och angelica...
inget tvång förstås..bara om ni vill...

stoooor kramis
1 Sommartjejen:

skriven

Håller med dig, det var en svåååår utmaning! =)

2 maja:

skriven

å nä du är inte löjlig.på våra träffar som jag är med i med tjejer från kyrkan har vi ofta en sån där runda då man ska säga något om sig själv "det här visste ni inte om mig" det är rätt roligt fast där har vi ju tystnads plikt gentemot varandra.men cocacola ramla inte dina tänder ut (skrattar) många av mina vänner jhar haft det problemet men fått sluta för tandläkar räkningarn ahar blivit för dyra.själv så tycker jag riktigt illa om just cocacola.när jag v liten såg jag nått program där dom hällt cola över en enkrona och sen efter några dar så hade den försvunnit så bra frätte dte på tänderna tyligen värre en vanlig läsk så då slutade jag dricka det och nu tycker jag det smaka jätte illa jag drickr knappt läsk överhuvudtaget däremot kan jag INTE va utan godis å choklad är ju så gott.jag kom nyss hem från affären gick dit för jag har inte varit utanför dörren det har liksom hos dig även regnat hos mig och m har varit så bärig och förkyld å jag få stålsätta mig för att inte köpa godis jag köpte mjölk jos creme fraiche och lätta så nu sitter jag här och är sugen.vilka härliga dagar ni har haft och va skönt att det går så bra med lappen tänker på er och framförallt stor killen.idag har jag gjort ett hjärta i mossa med små pärlor och tre nallebjörnspärlor på som vi ska lägga på minneslunden på lördag när vi ska dit och sätta lyktan och tända ljus.den blev så fin ska göra en att ha på trappen tänkte jag men eftersom vädret va som det va så kunde jag inte plocka mossa få se om det går i morgon.nu ska jag upp och bädda i nya sängkläder i våra sängar och sen titta på city akuten ha en skön kväll min vän.god natt och sov gott kram

3 svintoflickan:

skriven

maja..jo de blev så till slut med cocacolan att jag fick begränsa mig till helgen:-)
men nu när jag varit gravid har jag ej varit så sugen..sen var de en kompis som berättade att cocacola köper upp vatten från fattiga länder så deras vatten tar slut..å då har jag försökt köpa annan läsk om jag är sugen...men jag gillar cocacola..särskilt när de är den där tomtereklamen...
skratt.
choklad älskar jag också.
å vad fint de lät som du gjrode till minneslunden...minneslundar är vackra tycker jag..men sorgliga förstås..
nu kommer snart en kompis på besök...
storkillen bråkar bråkar bråkar just nu..suck...denna trotsålder...
kramis

4 svintoflickan:

skriven

ps maja..kan inte du berätta 8 sanningar om dej.kramis

5 maja:

skriven

hm 8 sanningar om mig får se hur många jag hinner annars tar jag resten sen.1.jag total kvaddade en saab (visserligen avställd och i dåligt skick)när jag va 15år.2.om jag ska läsa en bok ska det helst va en biografi eller så ska den va spännande redan första meningen annars läser jag den inte.3.3 hela år av min tonårstid va jag otroooligt förälskad i en kille som heter Magnus.4.jag drack alkohol första gången när jag va 13år det va i Spanien.5.jag blev av med oskulden när jag va 18 år (det var med min man).6.jag har en speciell förkärlek till kaksmet och deg innan den är gräddad annars är jag inte så förtjust i hårda kakor.7.jag tycker mycket om att brodera och sy men tyvärr inte haft tid och ro efter M så jag har fortfarande inte gjort nått till honom.8.från juni 2004-maj 2005 gick jag ner 22kg i vikt den bästa prestigen i mitt liv är jätte stolt över det har dessutom lyckats hålla vikten har dock 3kg kvar efter M (gick upp 18kg) men det går i allafall neråt om än sakta väldigt sakta.jag han med alla men nu måste jag upp till barnen idag ska vi hämta ved och plocka mossa blå himmel idag med stack moln dock ingen sol men va gör det så länge det inte regnar.ha en riktigt bra dag kramisar

6 svintoflickan:

skriven

maja,å vad roligt att läsa...tänk vad kul de är att lära känna varandra...
men åå vad duktigt att gå ned i vikt så..var du med i viktväktarna..de var jag efter mellankillen..
får väl se hur jag ska gå ned efter 4an sen...
(har gått upp 25 kg med varje barn o denna gång har jag ej gått ned det).
hopppas ni haft en bra dag i dag.
stor kram

Kommentera här: