Nu har jag berättat för killarna...

ja,jag kunde inte hålla mig längre...
när man varje kväll mår illa o är trött så man knappt kan natta dem...så känns de konstigt att ej kunna förklara varför..
så jag sa att jag har en pyttepytte bebis i magen o att den ska ligga där tills nästa sommar.
dom tyckte förstås de var roligt men jag försökte förklara de dröjer jätteläääänge tills den kommer ut.
så hoppas jag verkligen inget händer...men oavsett vill jag de ska veta...
image168
så har jag o  min bror o hans tjej varit hos en kompis  som fyllde 30 år.mysigt ! å god mat..potatisgratäng som jag älskar !!

sen fick jag skjuts direkt till kyrkan där barn o man redan var...
så där var vi o åt även mackor o så där...så nu är de bara till att sova.

ska bli sååå skönt att sova !!
image169

1 Linda:

skriven

Natti :-)

2 Tumbavännen:

skriven

Hej vännen! Du ligger väl och sover vid det här laget, det gör jag med snart... Ville bara säga hej, var ju ett tag sen. Vad mysigt att få berätta för killarna om lillbebisen, och vad roligt att de blev så glada! Vi har varit hos lillasyster A på kalas idag, så mysigt att träffa familjen, och få se magen som börjat växa på moster T... Längtar såå tills den lilla kusinen tittar ut!
Må så gott och ta hand om dig! Kramar!

3 svintoflickan:

skriven

tumbavännen.
å just de ni väntar kusin till er grabb..när är kusinen beräknad..sååå spännande:-)
hur har ni de..tänker mycke på er.
skrev till sandra för några dagar sen att de vore så kul åka till stockholm å få lite julstämning sen..ta tåget me barnen kanske o träffas på stan...tänk vad kul om du med kunde ta dig dit..
men jag ska kolla me datum o höra me sandra..å med dej:-)
just nu är de lite mycke här..mycke inbokade saker o eg är jag för trött..men de går liksom inte att bara strunta i allt.svårt.
ta hand om dej du med:-)
kram

4 maja:

skriven

klart jag kommer skriva här och tack för komplimangen av mitt namn.nu är det ju inte jag som valt det namnet utan min kära far "ler"och det har jag väl inte varit så glad över (skrattar) du har ju oxå ett långt namn så du vet hur svårt det är att få plats med namnet på skolbänken nåja nog om det.att läget är stabilt men kritiskt är nog så att han är ju inte vaken och dom vet väl inte riktigt om det går att väcka honom eller vilket liv han får om han vaknar och även om det inte just nu blöder i huvudet så finns nog möjligheten.nu ska jag och prinsen gå och länma korten och en liten värmeljusstake och sen hämta s i skolan och därefter handla.ikväll ska jag äntligen på tjejträff vi har haft ett låååååångt sommaruppehåll vi är 7tjejer som träffas regelbundet hos varandra.kramisar

5 Anneli:

skriven

Hej! Åh, vad kul att killarna blev glada, tänmker så mycket på er! Tänker på vad det är för liten som väntar i magen denna gång, det är så otroligt spännande och jag längtar såå tills min nästa graviditet.
Vi mår bra här, var ju en liten jobbig vecka då jag var sjuk, men är frisk nu och strax ska jag iväg till skolan. Är hos mamma nu och filippa håller på och somnar här i vagnen. Jag är ledig på fredag, vad gör ni då? Massa kramar sötkusin!

6 svintoflickan:

skriven

maja,låter perfekt med ett kort o en ljusstake.de betyder nog mycke.
ska du handla också idag..låter fullt upp.
men vad roligt att gå på tjejträfff..ha nu så jättejättemysigt ikväll.de behöver du gumman.
kram

7 Nilla:

skriven

Jag hade inte heller kunnat hålla mig, utan berättat för småkillarna om bebisen i magen :)
Även om man är rädd att något ska hända, så måste man ju ändå tänka som du gör, att ni väntar ett barn. Skulle det mot all förmodan hända något, så skulle dom ju märka på dig att du var ledsen, så jag tycker du gjorde helt rätt.
Ååå potatisgratäng, vad gott, jag älskar också det.
Men det är sånt man bara får äta lite då och då, på helgerna, annars skulle jag rulla fram *skrattar*
Nu ska jag läsa ditt nya inlägg också.
Bye bye så länge .
Kram!!

Kommentera här: