Bilder från juldagarna...

  
Jag o lilla jultjejen...och så tomten förstås.....

 
systeryster me våra barn..som mer än gärna sitter nära sin moster

  
mormor o de små...och så killarna när de fick guitar hero o gitarr..på kvällen...
guitar hero var nog egentligen för svårt för grabbarna men deras pappa vill gärna spela..ler...


 
och så busar lilltjejen me pappa och storkillen o moster sjunger singstar...väldigt roligt! (Abba)...
så nu kommer jag önska mej ett singstar varje födelsedag..o jul...o kanske ett eget playstation..skratt..
så barnslig man kan bli ibland...men kul var de som sagt.

Julen har varit mysig o fin...umgåtts me sin älskade familj ....och dagarna fortsätter så ett tag till..
med semester o lov..och bara vara...

bara lite tomt förstås att syster åkt tillbaka till London...har varit så mysigt....om du läser min blogg så...saknar dej !!!!!!

Å vad jag tycker om det....att inte ha massa måsten eller krav...utan bara va...
sen så grejjar vi ju i rum o liknande så de blir ju ändå lite måsten..men roliga måsten tycker jag...hmm..fråga vad mannen tycker...:-)

Nu ska jag ta en kopp te innan sovdags..sent jag vet...men ändå...


kram kram vännner !!!

Ps:Ni som har små skruttar..när började era sova på magen...Lea vill o vänder sig själv till magen...
förut har jag vänt henne då..men de kan man ju liksom inte hålla på med mitt i natten...?
1 Anki:

skriven

Ha ha ja jag vet men det kändes så konstigt att göra julpyssel, sist vi var här uppe då var det haloween och då gjorde vi både julpyssel och haloween pyssel.

Vi kommer upp hit till påsken nästa gång så då¨ska det vara klart. :)

En gång för länge sen så påskpyntade jag ett nyår för att det skulle vara klart när vi kom upp. Ha ha vi fick ställa in den påsk resan och kom inte upp förrän till sommaren, gissa om jag blev förvånad när hela stugan var full av kycklingar, fjädrar och ägg. Hade liksom glömt av att jag pyntat. :)

Så jag är nog lite knäpp så, ska underlätta och så blir det tok i stället.

Oj om hon vänder sig själv så behöver du inte oroa dig tycker jag. Rönen ändras ju hela tiden när vår stora tjej föddes så skulle de ligga på magen och två år senare när sonen föddes så var det annat som gällde, jag tycker det är svårt det där med riktlinjer ja, man ska göra vad som känns bäst för barnet och en själv, strunta i rätt eller fel tycker jag. Önskar dig ett gott slut och ett riktigt gott nytt år! Bamse kramen kommer här!

2 Ulrika:

skriven

Hej. Låter som ni haft en härlig jul. Allt väl här med. Tösen var dålig innan jul men nu mår hon bra igen. Ang magen; jag har alltid hört och alltid kört med att när de kan vända sig själva så är det ingen fara. Man kan ju inte vakna var 10:e minut för att kolla om de vänt sig. Sen har jag alltid lagt dem på rygg men vill de vända sig så får de göra det. Gör det som känns bäst för er! Önskar dig ett gott nytt år. Kramen.

3 Sandra:

skriven

Åhh vilka fina bilder. Väldigt juliga =)



MÅNGA KRAMAR TILL DIG

4 E:

skriven

Vad kul med lite bilder, ni är så fina allihop !!!!

Ska ned till mamma o pappa nu igen, deras trampebåt har frusit fast i sjön, så det vill till att vi "hackar loss" den nu innan isen blir för tjock....

Tack för ditt fina sms igår, det värmde mitt hjärta så :-)

Kram på dig !

5 Therese:

skriven

Vilka fina kort!! Ni är så fina allihopa:-)

Du behöver inte vara orolig om hon vänder sig själv till mage.. Alla mina har sovit på magen sen de föddes, sov bäst så!!

Sing star är riktigt roligt, köpte sing star disney till Felicia, men det var svårare än vad jag trodde!! Kul är det i af, trots att jag sjunger hellre än bra skratt

Har fastnat lite i Tildes Nintendo DS och Super mario. Oj vad kul det är, hade glömt hur kul det spelet är!! Tilde och Felicia vill ha mycket hjälp, till min stora glädje, fniss fniss

Hoppas på att vi kan ses snart!!

Kram kram

6 Nhea:

skriven

Alice har sovit på mage sen hon bara var några veckor gammal. Så slappna av och låt lilltjejen sova som hon vill -hon är stor nog att fixa det!



Kramis

7 Annika:

skriven

ÅÅÅ vilka fina kort. Skönt att ni myser och har det bra.

Idag sa anton att han vill träffa er, han har ju inte sett lilltjejen. Å lillkillen var ju så liten sist, sa han. Å de har ju inte hunnit å se tilda än, sa han oxå.

Men jag visar de fina korten för honom.

Ang sova på mage så har jag oxå hört att när de vänder sig själva så är det ok att sova så.

Idag har vi hälsat på på mitt jobb. Så mysigt att kunna prata lite med kollegor när det inte var så många barn där.

Ta hand om dig och din familj.

kram

8 Maria:

skriven

Vilka fina bilder, killarna ser för härliga ut med gitarrerna. Vi eller barnen och Danne spelade på annandagen, brorsan har det. Jonas jobbade med tungan hela tiden när han spelade, såg så kul ut han var verkligen koncentrerad. Jag har inte varit helt pigg idag, haft jätteont i huvudet vet inte om det kanske är någon förkylning på gång- Hoppas det är bättre imorgon.

Sara sov alltid på mage från det hon var nyfödd, annars kunde hon inte sova.

Vad ska ni göra på nyårsafton? jag jobbar på kvällen men sen är vi nog hemma hos oss. Joe med familj och några till kommer hit. Malin jobbar också så vi tänkte att de skulle ha maten klar när vi kommer hem. Ha det bra....kram

9 svintoflickan:

skriven

ulrika.

å vad skönt att tjejen mår bättre.

vad ska ni göra på nyår då.

här blir de nog bara slappa för en gågns skull.skönt.

stooor kram vännen o gott nytt år!!!!

Kommentera här: