Bilder o lite annat blandat....

Morgonen började med att alla barnen vaknade tidigt...inte så konstigt då lillen somnade väldigt tidigt igår..
storkillen var så ledsen och ville absolut inte gå till skolan för de var gympa o de avskydde han....
lät väldigt konstigt tyckte både mannen o jag då vi vet att han gillar gympa och sånt...
men till slut kom de fram att han hade för liten tröja och hade svårt få av sig den varje gång efter gympan...plutten...de var mellankillens storlek och jag förstår den var trång..var ju bara att byta tröja och så var problemet löst...ja,de är inte så stora ibland de små liven.

sen gick vi ut en stund o njöt av vårsolen...

            mellankillen leker
lillen gräver      jag vecka 32,mellankillen fotograf.

sen då storkillen slutat skolan åkte vi o shopade lite...regnskydd o myggnät till syskonvagnen...
egentligen tillåter inte vår ekonomi de denna månad..men vi får hoppas de ordnar sig på något sätt...
och hoppas nästa månad är bättre...eller att man vinner på triss...ler.

sen åt vi mat i stan..barnen pannkakor o jag tog klyftpotatis o bernaises å nåt kött...gott allafall.
barnen var glada o lekte .

 

sen åkte vi hemåt igen o slappade i soffan...skönt...och barnen prövade sina nya mössor...fyndade lillen o mellans mössa för halva priset o lillen har gått runt i sin hela kvällen...skratt..


nu är de egentligen lets dance men jag valde sitta här o skriva lite...har allafall sett ngr danser:-)

ska nog inte sova för sent ikväll heller...har ont o trött i kroppen nu förtiden...men de är kanske inte så konstigt...de blir ju tyngre o tyngre för varje vecka..så nyfiken på filuren i magen.

Ha nu en mysig fredagkväll !!!
1 t0tta:

skriven

Hahaha, näe, det är klart.. Förlossningen i sig, är ju kanske inte det man längtar efter.. Fast mina har varit över på mindre än 2 timmar, båda två så jag har knappt hunnit blinka.. Vilket tyvärr har lett till att kroppen inte heller hann med, så det blev två väldigt svåra förlossningar.. Låg bara och skakade i chock efteråt... Vilket ledde till att jag som alltid har velat ha många barn, bestämde mig för att det fick räcka med två..

Fast det har ju löst sig lite nu, när min pojkvän har 4 barn *skratt*

2 E:

skriven

God middag !
Vilka fina vårbilder från eran dag igår ! Vad magen ser härlig ut...tänk att det sprattlar en liten kille därinne, helt otroligt !
Dock trodde man ju att våren hade kommit på riktigt nu, tills man imorse drog upp persiennerna o såg snö överallt !!!!!!!!!
Har jag fel eller är din storkille o lillkille väldigt lika din man o mellankillen väldigt lik dig ?!? Jag tycker iallafall det när man kollar på korten...
Ska snart iväg på killarnas kusins treårskalas här, o imorgon får vi ett par goda vänner på besök så det blir lite som händer i helgen.
Ha en bra dag !
Kram Elizabeth

3 maja:

skriven

Vilka mysiga kort oh fina mössor det är lindex va? Vi skrev tydligen vid samma tid igår hihihi. Jodå torsdagen va bra det blir ju lite mycket på en å samma gång men det går. Ja möss är ju inte kul fast jag är ju inte så rädd tycker bara inte om att slå ihjäl dom själv så därför släppte jag bara musen ute. Mannen min hade ju slagit ihjäl den ja inte för att han nycker dte är nöjsamt utan just för att det är i samhälelt och en mus. Hoppas du är lite piggare idag det är tungt att va gravid så man få lov att va trött men det är irriterande jag vet man vill ju så mycket. Se till och försök vila när kroppen vill, det mår ni bäst av
ta till vara på när tillfälle ges. Nu ska vi snart börja gör ai ordning oss för festen halv fem ska vi va i bowlinghallen och innan dess ska vi köra M till mormor så hämtar vi honom när vi ska vidare hem till födelsedagsbarnet.

Jag tycker helt klart att ni ska prova skytte med storkillen om han vill.

Hoppas ni får en bra lördag sköt om dig kram

4 Milla:

skriven

hej gumman, hoppas ni mår fint och bebisen i magen också. ha en fin dag, kram

5 t0tta:

skriven

Hmm.. Trots att mina graviditeter inte heller var någon dans på rosor, så måste jag erkänna att jag saknar att vara gravid.. liite... När jag läser din blogg *S*

Jaja, det får bli i nästa liv.. Min minsta fyller som sagt snart 9 år.. Lite sent för en småtting, i vilket fall.

6 Linda:

skriven

Ja de är för söta de där små skolbarnen....så det var tröjan som var felet....tänk att vi vuxna förstår att det är nåt annat än det de säger ibland....fast det kanske är tur...

Shoppat mössorna på LINDEX? Tyckte mej känna igen dom? hihi

Ha det så bra

7 Angelica:

skriven

Hejsan :) . okej skönt att ha städat :D me tusan inte lika roligat att städa.. jadu i helgen ska jag va med pontus förstårs vi ska vara häst&hund vakt då mamma och stig är i sthlm och roar sig lite :) sen på söndag kommer min släkting från gotland och ska bo här hos oss i 2 veckor :) .. har även vart och tränat fotboll idag.. sköt om er! många kramar kusefinen.

8 svintoflickan:

skriven

E.
hej hej:-)
ja visst är de konstigt..att man faktiskt har en liten person i magen..en liten plutt som sparkar..de är så häftigt..längtar att få se hur bebisen ser ut och allt..ska bli så spänannde..
och hoppas inte lillen är för svartis...

här är vi lite trötta..
barnen hade magsjuka igår,natt..och igår och idag har vi städat o städat o städat...
o mer finns nog att göra..skratt...

de är faktiskt en del som tycker mellan är lik mej:-) och storkillen pappan så de är nog kanske så..mycke gör nog att storkillen har glasögon också..
lillen är alla tveksamma till men jag tycker nog han är lik storkillen...får se hur hans ögon är sen..

har ni snö??
men oj...de ska ju bli vååår.

mysigt med kalas..och vänner:-)

Ha nu en jättebra helg..nu ska jag gå och fortsätta göra lite nytta här..har en hel lista med massa måsten.ler.

kram

9 svintoflickan:

skriven

maja.
japp de är lindex.
dom har såå fina barnkläder nu..önskar jag kunde köpa massor.ler.
lite sådär 70 tal.superhäftigt.

hur gick de på bowlingen då?

här är de mest att vi städar efter gårdagens magsjuka...

så de blir en trött slappar dag i dag tror jag.ler.

killarna bråååkar mycke just nu...
kanske är för dom är hängiga ..vad vet jag..men man blir inte så munter.

ta hand om dej nu o ha de så kul.

kram

Kommentera här: