Fortsätter njuta...

av sol och bad och sällskap!

I tisdags var jag till min barnmorska...Hon var såå underbar !!
Jag berättade om hur jag hade mått den senaste tiden och hon var så förstående....
Hon sa bland anna att man kan få domningar osv ibland efter en graviditet o hon trodde de skulle gå över..och de hette sådär som du skrev Neah...tunnel..nånting..ler.
sen sa hon också att jag fortfarande har massa hormoner m.m som gör att man blir skörare osv när de händer saker m.m och hon tyckte absolut jag skulle avstå nyheter m.m om de gör att jag bara mår dåligt och blir orolig...m.m
Allafall så var hon så gullig och omtänksam så jag blev aldelles gråtig...så en stor kram fick hon när jag skulle gå...
kändes lite sorgligt..vem vet när man träffar henne igen...men jag sa..vi kanske ses om några år..
skratt.



Medan jag var hos barnmorskan lämnade jag lilla Lea hemma hos mannen,brorsorna och även min mamma mfl eftersom vi var hos mamma....första gången jag var ifrån min lilla prinssessa..
men de gick bra.

onsdag hade vi en lugn o skön dag vid stranden..och sen kyrkans cafe på kvällen.


i dag,torsdag, var vi först till en kompis o fikade...sen köpte vi med oss mat till mamma och oss o satt o slappade hos henne...
min syster hade köpt en liten pool som passade lillkillen som han plaskade i när de andra badade tunnan...
fast de andra grabbarna gillade också den pyttelilla poolen eftersom de var varmare vatten där...
och så slappade vi o drack te...
och snart kommer svärisarna o sover här i sin husvagn tills i morgon...



å i morgon..fredag har vi nog inget inplanerat faktiskt..känns rätt skönt!
vädret och orken får väl styra vad vi hittar på.....



kramis
1 lila jag:

skriven

Låter som ni har skön semester. Inte så dumt det där att ta dagen som den kommer. Det kan jag längta efter ibland, t.ex. NU. Ser i alla fall ut att bli en fin dag, att njuta av på min cykeltur genom stan och sedan kanske en stund på balkongen ikväll.

2 Sandra:

skriven

Hej!

Du vet vad jag tycker :) klart du ska träffa barnmorskan igen om ett par år!



Karpaltunnelsyndrom, var det det? Har jag också. Värst under grav. Kan berätta mer om du vill. Jag har haft handskenor osv.



Jag har haft halsfluss i veckan inte roligt i värmen med feber. Som tur var har stor grabbarna varit hos mormor så vi har tagit det lugnt här. Men ikväll kommer de hem. Brorsan du träffade på stranden fick en son i måndags. 1 månad tidigt men allt gick bra.



Ha en skön dag.



Kram

3 Milla:

skriven

hej guman!

tack så jättemycket får ditt fina kommentra. hoppas ni mår fint och klarar av dne här värmen, det gör knappt jag men dom har ju lovar lite regn idag så jag håller tummarna. ha nu en fin dag och ta hand om er. kram

4 Anneli:

skriven

Hej vännen! Åh, vad glad jag blev av din kommentar!! Tycker ju inte direkt själv jag är så snygg men men... Nu är vi här hos pappa och har heller inget inplanerat idag.. ska skjutsa angelica till jobbet kl.1 så kanske jag sms:ar dej om en stund ifall ni tänker åka till nån strand eller så så följer vi gärna med :) Visst sa vi kräftskiva den 9:e nu? För oss funkar det iallafall. Ta hand om er! Kramar

5 Angelica:

skriven

Hej =) jo tack de är bra här. hur står de till hos er? hade de ganska kul i onsdags dock lite överskattat med krogen,men va kul att träffa vännerna :) . . har jobbat mycket nu på sistone men har inte sätt dig en enda gång i affären? sköt om er! kramar

6 Somris:

skriven

hej vännen

åååååååååå vad jag saknar dig, önskar jag var där och fick kramas lite jag med!!

skönt att hon var så underbar din BM.

kramis

7 Närketösen:

skriven

Hej!

Har du inget inplanerat idag, hur gick det till:-)



Fungerar ibland att handla utan lista, men ahr man barnen och mannen med sig så har man garanterat glömt nåt!! Brukar komma ihåg det mest viktiga i alla fall!

Hoppas du får en lugn och skön dag! Passa på att njut med din familj.

Kram

8 Sofi:

skriven

Just nu läser jag Harry Potter böckerna, har en sommarkurs på distans som handlar om Harry Potter, jätte kul då jag är ett stort fan av just de böckerna och filmerna.



Annars så är jag allätare när det gäller böcker, fast nu när jag studerar blir det bara kurslitteratur, man orkar inte läsa annat.



Skönt att höra att mötet med Barnmorskan gick bra, försök att ta det lugnt så ska du se att du kommer må bättre.

9 svintoflickan:

skriven

sandra.

japp..de var de där du skrev..syndromet..

har du med de..ja,berätta gärna mer..här tror man att man blivit värsta sjuk å så är de jättevanligt.ler.

jag tyckte de var så obehagligt o så förknippade jag ihop de me ont i bröstet liksom..men som ju också visade sig inte vara något farligt.



oj,har barnen sovit själva hos mormor..vad modigt.



men vad jobbigt att vara sjuk i värmen..mår du bättre nu.



men oj va kul..en grabb till,till skaran..namn..vikt m.m...



tänk fast jag nyss fått en bebis kan jag nästan bli sugen för de är så häftigt de där när de är nyfödda..skratt.



nu ska jag göra lite måsten...



kram

Kommentera här: