Jag har verkligen slappat i dag....

image608

Ja,de har jag verkligen gjort...slappat alltså.

vaknade o bara kände..ååå nej vi måste städa...
men mannen dammsög o moppade o plockade ur tumlaren...så jag behövde bara damma lite..hi,hi...

jag o storkillen gjorde en äpplepaj också o bjöd ned mamma o min syster...så fikade  vi en stund...(kanske inte borde skriva detta me de var första gången jag gjorde en äpplepaj...så då förstår ni hur lite jag bakar o grejjar...skratt)

sen åkte dom hem o jag blev sådär trött o rastlös på samma gång...
ibland när man bara går hemma på dagarna vill man liksom bara komma ut när de är helg eller så...
så de slutade med att jag åkte  alldelles själv en sväng till mamma och mannen var hemma med pojkarna...
åt med dem...var ute i lekparken osv....

så jag fick ta de riktigt lugnt o bara satt o slappade i soffan hos mamma...:-)

sen åkte jag hem o var också ute en stun i lekparken..kallt....men barnen var glada o lekte.

så blev de kväller...igen...och dagen gått fort som vanligt...

å nu ska jag fortsätta slappa..antingen genom att sova eller lägga mej i soffan...kanske ta en vetekudde...
hela kroppen är bara tjock och öm känns de som....börjar nog svullna lite nu också...
men de som är häftigt är att jag känner bebis så tydlig i magen...så tydlig har jag ej kännt de andra...men nästan så man kan känna en liten hand eller fot...

sov så sött mina vänner !!!

image607ps:Ni glömmer väl inte ställa om klockan:-)
1 yazmina:

skriven

trevlig kväll :)

2 Pernilla:

skriven

här har vi haft en röja ur garaget helg och åkt till tippen och slängt massa skräp.

Anledningen till att jag vet att vi inte kommer att ha fler barn är att det tog tid innan vi lyckade bli gravida andra gången, det tog 1 1/2 år innan det tog sig, + ett missfall strax innan.
Och jag mådde så himla dåligt under den tiden när mens efter mens kom.
så jag sklle inte orka gå ingenom det igen.
Brukar skoja och säga att kunde nån garantera att jag var gravid inom 4 månader skulle jag helt klart vilja ha fler
vet att det inte skulle behöva ta lika lång tid igen men jag vågar inte ens chansa.

Ha en bra söndag!!
Kram Pernilla

3 t0tta:

skriven

Jo, den var död, stackaren *ledsen*

4 svintoflickan:

skriven

pernilla...

å hoppas äntligen de funkar att skriva nu..har försökt flera ggr...

allafall så förstår jag din tanke med flera barn..jag tyckte de var jobbigt med trean o då tog de ändå bara ett halvår om de ens tog de..men den där mensen var heeemskt..
men vi har haft tur..de har gått fort att få våra små...
har också haft missfall o de var nog bland de jobbigaste jag varit med om..
så jag förstår din rädsla...
även om de måste kännas tomt när längtan finns där...

hoppas du,ni haft en fin helg..att ni haft lika vårfint som oss...

ha en bra dag.

kramis

Kommentera här: