1 Angelica:

skriven

Heej :)



helgen har varit bra,har varit häst/hund vakt och så har jag jobbat :) hur har eran helg varit?

Hehe både ja och nej jag satt typ och spände mig hela tiden så de gjorde ondare än de ska göra men när jag var avslappnad gick de bättre.

min kostade bara 800 vilket va ganska billigt :)

nej de känns knappt nu..bara lite när man smörjer in den som man måste göra!

kramis

2 Pernilla:

skriven

jo då jag kom upp ur sängen och iväg till jobbet.

Men var helt slut och fick huvudvärk mot eftermiddagen för att krafterna var slut.

Och naturligtvis hade Thomas möte på kvällen och jag var själv med barnen, men som tur är har jag snälla föräldrar som bjöd på mat och hjälpte mig.

Skulle inte klara mig utan dem

Tack för omtanken.

Kram Pernilla

3 Nhea:

skriven

Å vad fina bilder! Ska gå in och se om jag kan fixa till skrutteluttan!



Ja du se karlar. Kan i efterhand oxå skratta lite åt det hela. Även om det sved just då.



Jag handlar nästan bara kläder åt Alice på Lindex, kappahl och H&M. Orkade inte besöka lindex idag ,då hade jag nog bränt några hundringar till men annars så är det fvoriten trots deras seghiss jag tror jag ska bli fast i varje gång ler



Kramis

4 Milla.:

skriven

nää va fina. ;) hur gjorde du dessa?

5 Sommartjejen:

skriven

Underbara bilder, jag provade på mig o Viktor också! =)

Kommentera här: