Att vara...

jag är ofta med mina barn...
är ju i lekparker..
eller som i dag tar en busstur me barnen till stan tillsammans me en kompis o hennes barn..
picknickar..

ja,vi är som nära varandra på ngt sätt för de mesta...
men ibland så hinner man ändå inte alltid bara vara med barnen...fast man är där liksom..

ikväll gick jag in till de största killarna när de såg på film,hade me mej en popcornskål o bara kröp ned bredvid dem...
-ska DU sitta här? sa dom glada o bara mös nära mej...

eller som för några dagar sen när jag helt plötsligt gick o lade mej på deras stora studsmatta...
då kom springande med full fart o bara lade sig bredvid...

Jag behöver  öva på de ibland..
att vara

TACK! också älskade vänner för era fina tankar om gårdagens inlägg...
sånt värmer !!
 måste erkänna att jag hade väldigt svårt att sova igår....å så ser man alla fina rader idag..

kärlek:-)

NI är uuuunderbara...!!!

kram
1 Sommartjejen:

skriven

Kikar in här och önskar Lea en mysig födelsedag!!!

kraaaaaaaaam

2 Pernilla:

skriven

Ville bara säga ett grattis till Lea på 1-årsdagen.

Hoppas ni får en bra födelsedag och en trevlig valborg. Kram

3 Linda:

skriven

Grattis på 1års-dagen kram från Småland

4 Anonym:

skriven

Grattis till lilla prinsessan på 1-års dagen. Nu är hon ju stora tjejen. Hoppas ni får en skön helg!

Kramar

5 vickie:

skriven

Visst är det svårt att kunna konsten att bara "vara" med barnen. Det är jag också dålig på, försöker bli bättre.. Något att träna på.

Har haft en skön dag i värmen idag men saknade mina busungar lite extra när jag var på jobbet. Är lite låg ikväll så det är nog därför. Har känt så ett par dagar nu. Men men ska strötitta lite på dumburken innan jag lägger mig, är jättetrött.

Ha en riktigt skön valborg och första maj.

Själva är vi hemma med våra busungar som håller på att lägga sig. Imorgon blir det nog någon utflykt om vädret tillåter med picknick. Ska städa av lite på morgonen först. Har inga måsten i helgen ska bara vara med barnen och så göra klart inbjudningarna så klart så vi får iväg dem.

Kramis

6 svintoflickan:

skriven

linda ..

tack igen:-)

hoppas ni fick en mysig valborg.

kram

7 svintoflickan:

skriven

vickie..

såg de här inlägget nu så jag svarade under de andra också.ler..

men låter som en skön helg me inga måsten o me picknick.

varför är du lite låg..du kan maila eller så om du orkar..

vi borde ta en promenix nu vännen..

hade varit toppenväder för de me..ler.

kramkram min söta trollvän

Kommentera här: