Min prinssessa fyller 1 år!!!

och flera av er har redan hunnit gratta på olika sätt..
åååå så gulliga ni är!!!!

Lilla Lea är ju helt omedveten..
men jag är desto mer medveten..

går och minns tillbaka o blir väldigt känslosam känner jag...
så fort de går...


Lea en dag gammal...


Lea nästan 1 år....

kram!!!!
1 Kråkmamman:

skriven

Grattis till lilla sötnosen!

Första födelsedagen för minsta, hur känns det?!

Födelsedagskramar från kråkfamiljen!

2 Sommartjejen:

skriven

Oj vad hon har ändrat sig på ett år! =)

Tycker hon blir mer o mer lik mellankillen för varje dag som går!

Hoppas ni får världens mysigaste födelsedag!!!

GRATTIS KRAMAR IGEN!!

3 Nhea:

skriven

Passar på att grattiskrama härinne oxå! Kram & Grattis Lea från oss!!

4 supermamma:

skriven

Ja visst går tiden fort! Man fattar inte att ett helt år har gått! Min lilla valp är redan ett år, han fyllde 4/4, det är redan ett år sedan jag hade min halvsekelfest jag tycker det var bara någon månad sedan. Grattis grattis till den lilla dottern, hon får väl fira med en rejäl glasspinne att hålla i handen och smaska på ;)

5 Therese:

skriven

Oj vad fort det går:-) Tyckte inte det var så länge sen som vi satt och gissade om det skulle bli en pojke eller flicka. Lätt att man blir sentimental!

Hoppas ni får en trevlig födelsedag!

Kramizar!

6 E:

skriven

Redan ett år sen ?!? Helt otroligt vad fort det går....

Så söt hon är, o så himla lik Noa !!!!

Hoppas ni har en mysig födelsedag:-)))

Kram på er alla!

7 tiindra:

skriven

Ja, åren går fort...jag vet..Våran lilltösa som blir 8 år nu i aug är inte småbarn längre...och det känns tomt...saknar den där småbarnstiden på ngt sätt men visst är det skönt att barnen är stora nu oxå....Jag får mer tid till mig själv tex...

Ha en forsatt trevlig solig helg och ge lillan en kram från mig :0)....även om hon inte vem jag är..

Kommentera här: