1 lila jag:

skriven

Lovely!!! Så fin röst hon har fortfarande, din mormor och så roligt att få höra henne igen. Och den sången, "Guds vita änglar" är så fin; en gamling och goding. Hälsa mormor!

2 Sandra:

skriven

Skrikkväll här för lilltjejen. Trött. Tänkte bara berätta att jag mailat lite bilder. Kram

3 kråkmamman:

skriven

Hej lilla svinto,

jag ville bara säga att jag läser varje dag och jag ser dina små meddelanden på min blogg L men jag har ju aldrig tid att svara...Men jag ser dem och jag tänker att jag ska svara men det kommer aldrig längre...

Kram från en trött kråkmamma

4 svintoflickan:

skriven

sandra



åå tack för bilderna.blev så glad.

hör av mej via mail när tid infinnes.ler.

nu ska jag sätta mej o dricka te me syster.

men såå fina bilderna var.

kram

Kommentera här: