Vilka glasögon tycker ni lillpluttan ska ha?

Om hon nu kommer ha dem på sig...hmm..tvivlar på de då hon bara prövade dem nån sekund i taget...


nr 1.röda bamseglasögon


nr 2.converse glasögon


nr 3 runda mörkare glasögon


nr 4. bamse ljusare glasögon

Jag tror jag har en favorit men har inte riktigt bestämt mej...tror nog helt ärligt hon ej kommer ha dem på sig oavsett vilken vi tar:-)
vilken tycker ni??

avslutar me bilder på mina 4 busungar!!







Ha en skön söndag!!!

kram
1 Systeryster:

skriven

Jag tycker nog nr 3. Ialla fall såhär på bild. men hon är söt i allt :) Som sin mamma :)

2 svintoflickan:

skriven

systeryster

mamma tyckte nr 2...

jag tror jag tycker nr 4...

men alltså de är lättare att se dem live..de har ju lite me att göra hur små eller stora de är på också..men man hinner ju knappt titta.

ja visst är jag söt i allt...du skulle se va gullig jag är nu i skitiga mysbrallor o hår åt alla håll..

skratt...men men de är insidan som räknas å jag är ju såå snäll.

skratt...vad jag flummar i dag.

love u.

kramis

3 lila jag:

skriven

Och jag som tänkte säga nr 1. :-) Otroligt olika karaktär hon fick av de olika alternativen. Men lite svårt att se eftersom hon uppenbarigen inte är still. Är 1 och 4 samma båge, bara olika färg eller?Tror du inte hon kan få något band eller dylikt som håller dem på plats, så hon inte kan ta dem av sig så lätt? Då borde hon kunna vänja sig (föreställer jag mig...). Lycka till! Och så fina bilder på syskonen, som vanligt! :-)

4 Anki:

skriven

JAg väljer de ljusare bamse glasögonen, hon blev så söt i dem, hon lyste liksom upp på något sätt. Kram

5 Anneli:

skriven

Åh, lillpluttan så söt hon är! Jag måste nog säja nr.1, men tycker även nr.2 åh vad svårt! Och förstår det kan bli svårt att vilja ha dem på henne, men hon vänjer sej nog och det vore ju toppen om hon kunde förbättra sin syn genom att börja så tidigt med glasögon.

Saknar dej! Blev bortskämd av ditt sällskap nu när vi träffades två gånger denna vecka!! Filippa pratar om isak också.. pluttisar! Vi får bestämma en dag snart..kanske ta tuna park? KRAM!!

6 Linah:

skriven

Jag tycker de röda bamsebågarna. Alternativt nr.3 el 4.. Men hon var ju jättesöt i alla!

Puss o kram

7 Åsa:

skriven

Vid första titten fastnade jag för nr 4, man såg då Lea först, sedan glasögonen. De andra tog över liksom tycker jag. Men när jag sedan kollade ytterliggare en gång tyckte jag att nr 1 var fina. Hm så svårt. Söt är hon i alla fall...

8 Pernilla:

skriven

tycker helt klart nr 4, säger som nån annan man så Lea mest i dem. men hon var söt i alla.

Kram på dig

9 Ullis:

skriven

Så näpen hon blev i glasögon! Hon är riktigt söt! :)

Gillar nr 4, tycker även glasögonen passar hennes hår!

Fast å andra sidan är hon fin i alla...tycker jag!

10 Maria:

skriven

Hej vännen!

Åh, så söt hon är!!! Tyckte nog att nr: 1 var finast! Men det är ju jättesvårt! Vi köpte två par till Emilia första gången, (de kan ju lätt gå sönder...) "fick" det andra paret på köpet... Ett litet tips bara!

Ta hand om dig!

Kramar:

Maria.

11 E:

skriven

Tycker de ljusa längst ner klädde henne allra bäst:-) Hoppas du finner din favorit ! Kram ! Skriver snart......

12 FruThure:

skriven

Vilken sötnos du har! Jag tycker nr 4 och maken tycker detsamma eller nr. 2. Men som sagt, hon är söt i allt. Nu ska vi käka pizza :) Kram!

13 Annika:

skriven

Nr 4, de ljusa bamse tyckte jag va finast på. Men vilka du än väljer blir fina, om de sitter kvar ,ler.



Nu ska jag sova, ska jobba imorgon. Men börjar sent, skönt.



Varit fotboll hela helgen. Igår klarade vi oss utan regn men idag kom en skur under antons första halvlek. Men ändå helt ok.



kramis

14 Vickie:

skriven

Ska till jobbet, ska vicka idag. Men jag gillar nr 1. Tyckte de var fina.

kram

15 Annelie:

skriven

Jag tycker att nr fyra var allra bäst på en söt liten docka som tösen din.

/A

16 svintoflickan:

skriven

TACK alla gulliga ni för alla era kommentarer!!!

De blev nummer 4..svårt val men ändå kändes de som dom blir bra...får se sen när de kommer.

kram!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: