segheten efter en mysig julafton!!

Just nu leker barnen me sina julklappar...jag sitter fortfarande i pyjmasbyxor med en liten lea bredvid som tror att datorn är lika mkt hennes som min....
jag är seg måste jag säga...
men glad över de mysiga juldagarna..

Julafton var verkligen mysig..även om man som vuxen va rätt trött..
barnen har mått konstigt i magen men de orkade ändå fira jul förstås...ler..
å de var så spännande o roligt me allt...

vi var hemma på förmiddagen o fick besök av en tomte som gav dem varsitt paket:-)
ingen grät denna jul ..o tyckte de var spännande me tomten....



ja sen så åkte vi till min bror o blivande fru:-)
där även hennes familj var där och min familj..å så har vi som knytisjulmat o myser o äter o ser kalle anka..
å byter lite paket..

och så går vi till mammis o byter lite paket...

å sen hem o chips o mys o paketuppdelning..

Var en riktigt mysig julafton och jag fick pyjamas mysbyxor choklad o smycken av man o barn...
de känner mej verkligen !!!! uuunderbart.

å fick så mkt annat me...trosor,naomi campell parfym,klännig,soda stream, m.m och bla en tavla som de står:

Dance 
as thought  no one is watching you
love
as thought you have never been hurt before
sing
as thought no one can hear you
live
as thought heaven is on earth



lite bilder från julafton o juldagen....








barnen o mormor slåss me lasersvärd:-)














här prövar jag min nya klänning jag fick i julklapp..(och smyckena)


Nej...nu orkar jag inte skriva mer..är seg idag o drömmer om att gå i mysbyxor en vecka o slappa vid tvn o äta choklad...
men oj va tjock jag skulle bli å särskilt inte må jättebra..
men just idag känner jag mej bara såå slööööööööööööööööö
men igår åkte vi pulka !!!! kul.

kramkram

1 somris:

skriven

Vad härligt ni ser ut att ha haft det gumman!!

Här är det också en riktigt seg dag, hualiga. Jag som ska åka till Sörmland imorgon, får hoppas jag piggnar till innan dess.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM och såååå fin är du!!

2 Maria:

skriven

Hej vännen!!!Stor KRAM & tack själv för alla gulliga sms!!!Verkar som en underbar Jul!!!Vilka fina bilder!Jag fick oxå pyjamas byxor!!! Fick en ny hårfön oxå, så om du vill kan du få min gamla!

Vad fin du var i klänningen & smyckena!

Krama familjen!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!

3 Anneli:

skriven

Åh, vilken puddingmamma du ääääär!! Hihi, ja jag har varit tröttis här men var bättre på annandan igår och idag ska jag o mamma ut o shoppa (jag ska vara barneldig! Jag är nervös!) men ska bli mysigt! Har varit såå mycket paket överallt och helt fullt här hemma, är ju inte van att ha barn än ;)



Vilken underbar dikt på tavlan, blev tårögd av att läsa den! Jag har blivit så känslig för saker o ting, gråter mkt lättare.. eller blir rörd på ett annat sätt nu än förr. Beror säkerligen på kroppens hormoner. Ååh, vi måste ses snart! Ta hand om er :) KRAMAR

4 Maja:

skriven

Hej



Sattte mig precis och vad hände då jo älskade lilla sessan vaknade så klart få ta och hämta henne.......

Ja nu ligger hon på göolvet och jag sitter jämte. Oh vilken fin jul ni fick och vilken fin klänning den färgen är så snygg och klär dig jätte bra. Våran jul har varit fin och mysig har dock saknat min syster men så är dte väl. Barnen var näjda och glada Sessan fick massor med nya kläder så st 74 behöver jag nog inte köpa så mycket av kan jag tro. Själv fick jag nattlinne, jäskorgar till mitt bröd som jag bakar, spel av mannen och barnen, pengar, vedkorg, keramikskålar av min brorsson som han gjort själv min svägerska har drejskiva och brännugn, liten trädgårdsspade och pengar till lister till källaren.

Igår var våra vänner här som vi inte sett på hur länge som helst vi åt och fikade åt spelade spel och bara myste med varandra dom hade inte sett Sofia. Jaha nu tröttnar Sofia mannen är på skytte tävling med Viktor blir nog borta minst 2 timmar.

Få ta hand om sessan ska städa M:s rum där är ett bomb nedslag.



Sköt om dig (är din man ledig eller jobbar han denna vecka min jobbar halvdagar)Kram

5 Milla:

skriven

Hallå där :D

Hoppas ni mår fint. :) Då är jag tillbaka och bloggar, hoppas du kommer ihåg mig.

Kram

6 Maria:

skriven

Hej vännen!

Jag hoppas allt är bra!!!

Jag ringde förut men du var hos grannen, får höras en annan dag!

Har tänkt mycket på dig/er!

Var rädd om dig!

Varma kramar!!!

7 Tommy:

skriven

Du var verkligen fin i din nya klänning! Väldigt fina bilder från julen! Ha ett Gott Nytt År!

Kommentera här: