Gråtteligråttgrått men glad ändå

Grått ute...grått grått grått grått...
vill ha sol sol sol sol...ute och inne...

men dagen blev BRA ändå...

Var o hämtade storkillen i skolan o hans kompis.
de lekte jättebra och sen kom min kära mormor...hon brukar ju komma onsdagar.


min mormor försöker få vilda lilla Lea att vila lite genom att sjunga för henne....


barnen har som sagt lekt bra.

  
dessa tuffa jeans fick storkillen av min syster när han var liten...sen har alla mina prinsar o sommartjejens prins haft dem och nu var de prinssessans tur....

..men storkillen har varit enormt trotsig fram mot kvällen..

När jag säger något han ska göra eller har sagt till honom om något har han sagt

-vem bryr sig?
de är verkligen svårt att vara pedagogisk o lugn då när man bara känner sig aaaarg...
säkert var de var att han är trött...han grät ikväll o sa han inte ville gå till skolan i morgon...å jag tror de beror på att han är trött...för när han väl kommer till skolan trivs han!

 
Mellankillen har varit fotograf idag...lillkillen älskar att släpa runt på grävmaskiner.traktorer..bilar...

Nu måste jag sova...I morgon är de öppna förskolan och ska träffa min vän Linah m.m..

SOV SÅ SÖTT!!!!!!

1 Fia:

skriven

Ååå du ser så himla snäll ut....



Ville bara säga det.



Hoppas att du får en bra dag...



kram kram Fia

2 Somris:

skriven

Du är såååå fin i dina glasögon!

Perfekt nu när du ville piffa till dig och kände dig tråkig och grå. Helt plötsligt fick du ännu en grej att piffa till dig med, du ser såå läcker ut min vän! Sträck på dig. puss

3 Linda:

skriven

För det första...(har inte kommenterat på länge) så hörde jag er säga godnatt ler gjorde inget att jag fick vrida lite på huvudet....för det andra...du ÄR snygg i glasögonen :-) Tror bara det är lite ovant men man vänjer sig...LOVAR

för det tredje så känner jag SÅÅÅÅ igen detta trotsen som killarna har just nu suck jag blir sååå ARG när man hela tiden ska acceptera att man är DUM, man ska skita i saker och ting eller så är man helt CP..nu accepterar jag det INTE och det är då det blir konflikter här och det vill säga OFTA...så jag VET...men tror de är inne i en period där de ena stunden vill vara stora och tuffa och i nästa små...vilket säkert är jobbigt..

4 ALS penseln:

skriven

Hejsan! Så vi träffas här också! Vad roligt! Jag fick en ljus grå dag idag av att så många bloggare har skrivit i min. Jättekul!

Visst får du länka min blogg i din.

Vi hörs igen. Kram

5 Anneli:

skriven

ulliga bilder som vanligt i din trevliga blogg, kära kusin! Ja, på onsdag då, det vore jäätejättekul att komma och vara med på barnsången! Det uppskattar säkerligen min lilla flicka också! Vi kan ju höras närmare om tid och så. Vart är det de är nånstans?



Nu ska jag ge mej iväg och handla lite, känner mej rättså trött idag, har ju varit i skolan o så. Imorgon är jag dock ledig, vi ska till barnmorskan på morgonen (nervös och spänd!) sen ska jag vara hemma och plugga så Filippa får vara en liten stund på dagis.. men det har gått bra nu. Jag kanske sa det förut att hon var lite elak mot några andra barn.. drog dem i håret och slogs.. men det har som sagt blivit bättre. Jaja.. vi hörs snart som sagt! Massa kramar

6 Louice:

skriven

Vad fin du är i dina glasögon :-) Du passar kanonbra i dem. Tack för det du skrev, du har rätt om mkt.

Vad stor lilltjejen har blivit, har inte sett henne på så länge. Förresten vi måste bara få till en dag så vi kan ses snart. Vore skoj! Hur har du det tis v 7? Skulle det passa att ses då? Vi kan väl höras och bestämma ngt.

Ha en fortsatt trevlig dag! Kramar

7 Vickie:

skriven

Du är så fin du, vännen! Vet hur det är med trötta barn, här har vi tre. Minstingen har inte sovit middag nästan nån dag denna vecka.. han bryter ihop hela tiden när vi kommer hem plutten. Det är inte lätt för dem. Men, man får faktiskt vara arg också ibland :o)

Hörs snart. Ska ner och äta och titta på film med älsklingen nu. Kram

8 svintoflickan:

skriven

vickie.

hemskt att barn ska få bli så trötta..

kära nån..ge oss pengar o få gå ned deltid eller heltid så barn får ta de lugnt..o minska skolan med en dag..

skratt..

mysigt se film.

kramkram

9 Nilla:

skriven

Kikar in en snabbis innan jobbet väntar, MÅSTE bara säga att du är supersnygg i dina nya glasögon :)

Ha en underbar fredag, och snart är det helg igen jippiii!!!

KRAAAAAAAAAM♥

Kommentera här: