Sista dagen i gråa november

usch..vad seg o grå november är...
men i månadens sista dag fyller min mamma och de livar upp slutet på november o gör att de allafall blir mysigt...
å idag ..äntligen börjar jag känna igen mina små kottar...
lilltjejen har sin starka vilja igen och är högt o lågt och överallt..som vanligt:-)

allafall så var barnen o jag till min kära mamma o fick tårta där idag!!!


jag o min underbara mammis...


å barnen käkar glass hos mormor...daimstrutara fick de..vilken lyx:-)





grattis underbara mamma på din dag!!!
(Å systrar ystrar...ja å brorsa me förstås)visst tar vi me mammis på middag eller nåt sen när du kommer hem systeryster som är ute o far...)

Nu har jag gjort matlista..inköpslista o ska dricka upp mitt te...sen natta de små om möjligt vänt ännu mer på dygnet efter sina sjuka dagar...

kramkram

1 Maja:

skriven

Hihi vi skrev tydligen samtidigt mitt inlägg finns på förra inlägget.

2 Maria:

skriven

Hej vännen!

Ja, visst minns jag våra promenader!

Fina minnen!

Vad skönt att ni äntligen börjar må bättre!

Då kanske jag vågar mig fram & hälsa på snart!

Längtar!

Vilka fina bilder på din mamma & barnen! Såg riktigt mysigt ut!

Vad skönt att din man har kunnat vara hemma & jobba!

Förstår att det blir tomt...

Ja, i morgon börjar årets mysigaste månad tycker i alla fall jag!

Har varit på Me&i party i kväll!

Kul med lite "annorlunda" kläder! Synd bara att det är så dyrt...

Nej, nu ska jag nog dra mig mot sängen! Ska bara hänga upp Emilias 1:a adventsklapp först!

Kram på dig vännen!!!

3 Maria:

skriven

Ps!

Tycker att du ser väldigt fräsch ut vännen! Kram!

4 Somris:

skriven

Vilken fräsch pingla efter alla dessa sjukdagar! Vad äter du för mirakel kost!!? =)



Hälsa mamsingen din och gratta ifrån mig i efterskott.

KRAM

5 Anneli:

skriven

Fina ni är!! Och barnen är ju jättelika varandra där på soffan med dajmstrut! Såå skönt de börjar bli bättre och som vanligt igen, jobbigt för er när sjukdomarna avlöst varann!

Här mår vi helt okej, bara lite förkylt men det räknas inte!

Ooojaa! Vill verkligen ses snaaart!! Miranda har ju blivit såå stor nu, så kul det är och Filippa leker massor med henne, underbart att se!

Vi får som sagt höras, denna vecka är ganska full, men kanske nått nästa? KRAM

6 svintoflickan:

skriven

maja

då svarar jag under de inlägget också..då är de lättare se vad du skrivit..

kram:-)

Kommentera här: