ett kvällsbad

kl är snart 11 på kvällen o de är tyst i huset...
jag  tänker faktiskt ta ett bad..
kanske lite sent..men bättre sent än aldrig som man brukar säga...

Har varit o tänt ljus o lagt krans på gravarna ...me mamma,systeryster o mormor idag..
å även på kvällen o sett alla uuuunderbara ljus!!!

å sen har jag grattat min linahvän som fyller år idag..hurra:-)

som vanligt har dagen gått fort...
killarna har flera prickar o feber...vattkoppor....så får väl se när de små får de...
sen har dom ont i halsen också...
pluttarna.

kram på er:-)
1 Maria:

skriven

Hejsan!

Ett kvällsbad är ALDRIG fel, hur sent det än må vara!

Är ju så skönt!!! Tyvärr har vi ju inget badkar numera & även om vi bara har varit utan 1 månad, så är det nog det som jag saknar mest från lägenheten... Har ju dusch i alla fall...

Vad söt hon är lilla gumman! Emilia var oxå rätt "duktig" på att kladda ner sig som liten!

Vi har oxå varit iväg på kyrkogården både här i Vingåker & i Katrineholm i kväll & visst är det fint med alla ljus!

Jag hoppas att dina pojkar snart mår bättre!

Många kramar!!!

2 Linah:

skriven

Tack för idag vännen!!

Har kollat på spagettifilmen med Lea nu, ååhhh, vad jag skrattat.. hon är ju världens gulligaste!

Ha det skönt i badet!

Kramkram

3 marta:

skriven

haha varldens sotaste video nar lea ater spagetti!!! alskade det!

saknar er massor!! far elias mina mess? hoppas.

hoppas prickarna gar bort snart..

tycker om er!

kram kram

4 Therese:

skriven

Va oxå nere vid kyrkogården igår em, så fint med alla ljus. Dock jobbigt ändå, att va vid farmor o farfars grav...

Krya på er!! Kram

5 Anki:

skriven

Om de får hemsk klåda så kan bvc skriva ut tavegyl, det fick grannens tjej.

Usch..med vattkoppor då har ni en inkubations tid på 5-10 dagar nu och efter 14-21 dagar åker de andra på det, ja sen är det dags för december. Så snabbt klarade ni av tråk november. Det är inte kul alls med vattkoppor, till mig sa de att ju mindre barnen är desto lindrigare, yeah right, Oscar var 1 år och jag tror inte att hans kropp var kopp fri någonstans och jag trodde aldrig att han skulle bli slät och fin igen. ;) Ta hand om sjuklingarna, hoppas ni får sova på nätterna nu. Aloe Vera smörjde jag in mina med och det hjälpte lite mot klådan.

Kram

6 maja:

skriven

Hej



Stackars killar med både vattkoppor och ont i halsen. Nu är mannen i källaren skulle tända en brasa men tydligen var det nått i vägen för nu rensar han hm tror hana försöker smita från kakling "ler". Min syster och ehnnes sambo bytte ut hans etta (som han har haft sen han flyttade hemmifrån samma område som hans mamma och bror bor på) till en trea i somras V bor i den och hon sover tydligen hos vår kusin som nyligen separerade från sin kille och bara för nån vecka sedan flyttade ut från min syeter tillen egen lägenhet. Du förstår det är rätt rörigt. Hon har inte sagt att hon inte kommer hem till jul det är bara en känsla vi har. Hon har gjort så här förr fast då pratade dom aldrig om att gifta sig men det är samma mönster dom var ihop i 3-4 år köpte lägenhet renoverade och sen gjorde hon slut frågan är vad som rör sig i hennes huvud fon är ju ändå 27 och borde uppföra sig som en vuxen. Jg har inte pratat med hennes V men dom träffades i går igen vi får se om hon gett nått svar eller anledning det är ju det han vill ha.



Nu ska jag ta tag i livet här hemma tvätt damsugning och sånt som måste göras hoppas ni får en trevlig söndag kram

7 svintoflickan:

skriven

Linah..

hi,hi både äcklig o gullig är spagettifilmen.

nu ser jag film på tv o slappar.

men barnen gnyr lite o sover oroligt.

kram söta vännen....å vi hörs o vill ses snart igen..kram!!

8 svintoflickan:

skriven

maja.

hmm..

ja hon verkar rädd för att binda sig kanske på nåt sätt.

önskar så de ska ordna sig.

å önskar jag hade ork att sitta lite mer o skriva just nu men blev så trött.

ska sova.

men hoppas ni haft en skön söndag.

kram kram !!!!

Kommentera här: