prickisar...

vaknade av att killarna kom o visade att de hade fått prickar....
så jag gissar att de fått vattenkoppor nu också då...både förkylning feber o vattenkoppor...
men dom verkar rätt pigga ändå..

vi var ute en promenad i höstkylan...med fullt av gula löv som flög omkring...
vackert är de ...men inte min melodi...

Nu ska jag snart göra mat...

och sen hoppas jag på en lugn o mysig fredagkväll !!

kramis på er och trevlig helg!

ps:nu ringde min syster o sa att hon tar me sig mc mat sen så vi kan äta ihop !!!!
Hon är bara så underbar...
som om hon vet när min styrka börjat sina...
jag sov flummigt i natt och var seg redan från start....

åååå nu  känner jag mej glaaaaaaaaaaaad...
slipper laga mat!!!
å kan nog till å me ta att de stora slåss nu...skratt.

kram
1 Maria:

skriven

Hej vännen!

Jaha, vattenkoppor... Inget vidare precis. Emilia hade hela kroppen full, nu i slutet av Januari i år... Inget kul alls... (Tycker inte om när hon är sjuk...) Fast det är ju bättre att se får det nu innan tonåren. Men jag tycker i alla fall synd om dina pojkar... Låter som du hade en fin stund ute! Är ju så härligt med höstens alla färger!

Men nu tycker till & med jag att det är lite trist med det "gråa," blir skönt när snön kommer & lyser upp!

Förstår precis vad du menar om bekräftelse!

Jonas &v Emilia är så gulliga mot mig, men ibland är det skönt att veta att det finns "andra" som oxå ser mig & det jag gör!

Jag tycker i alla fall att du är underbar vännen!

Du skriver alltid så gulligt till mig! Blir riktigt glad över dina komentarer!

Gillar att sitta uppe själv & låta tankarna "vandra" ibland på natten, särskillt när det har varit mycket...

Nej, nu måste jag sluta, ska strax hämta Jonas!

Jag hoppas att barnen snart mår bättre & att ni får en riktigt mysig Halloween tillsammans!

Många kramar: Maria.

2 tiindra:

skriven

Hahah, vattkoppor...vi väntar på att de ska dyka upp på min avdelning på jobbet men än har de inte kommit...det har gått runt på de andra 3 så det är vi kvar...lagom till fotograferingen skulle jag tipppa vid 9-10 nov sådär..Vi ställde in det en vända för att det var så många barn borta....så förvånar mig inte om det blir vår tur nästa gång..

Mina egena barn har haft det liksom jag...och mina egna barn är aldrig sjuka, som jag vill ibland...så jag kan få vara hemma...usch, lena så du säger...man vill väl inte att barnen ska vara sjuka ...

...de friska som nötkärnor och det är ju jättebra...men bara ngn liten enstaka gång, lite, lite...

Den stora har varit hemma en dagi våras men hon klara sig oftas själv...och ska jag vara hemma med henne så måste jag ha läkarintyg...då blir ju allt lite omständigare...men lilltösa hon har klarat sig länge, länge...

det är bra att de får vattkoppar nu så är det gjort...och det brukar bli lindrigare ju mindre de är men det där är nog lite från barn till barn..



HA en trevlig och bra halloween trots sjuka..

Kommentera här: