finner inga ord

Man har som inga ord..
bara massa tankar.

idag går mina tankar till min älskade vän sommartjejen..(och hennes familj)
hennes mamma har nu blivit en ängel...
en kvinna som berört så många på denna jord...me sina visa ordspråk...sina skämt..sina vackra tavlor och  kärlek! och sin tapperhet genom sjukdomen als...


Jag känner att tankarna går dit hela tiden..och just nu är jag ensam hemma.
dricker en kopp te.
å tänker.

ska ta en kopp te till innan mina äääälskade busar och min fina man kommer hem!!!!


många kramar

1 Tumbavännen:

skriven

Vi är många som tänker på kära sommartjejen idag... O jag tänker på dig med, som varit med på så nära håll o delat så mycket... kram till dig också fina Svinto <3

2 Moa:

skriven

Men usch vad hemskt. Det är verkligen så grymt att tvingas se på o inte kunna göra något när någon nära vän/anhörig drabbas av en sjukdom :( Styrkekram till alla som behöver 1 just nu.



Hur mår du annars Mia? Var det bihåleinflammation??kramar

3 Maja:

skriven

Hej! Ja ord blir liksom överflödiga, tankarna många och frågorna oändliga man undrar och undrar....



Ta hand om dig och din vän så hörs vi en annan dag kom liksom av mig.



Hoppas bihålorna är bättre kraaaam

4 svintoflickan:

skriven

tack fina tumbavännen.

ja man skulle så gärna vilja skydda sina nära ..sina älskade vänner från allt jobbigt.



saknar dej..hade varit mysigt fått se ditt underbara leende snart.

vi kan väl höras.



kramis

5 svintoflickan:

skriven

maja.

ja man får mkt tankar.

men ni har ju me varit med om mkt jobbigt i närheten.

de berör o sätter spår.

jag mår bättre nu..



kramkram fina omtänksamma maja!

6 tiindra:

skriven

Näää, jag kände det på mig..usch, så hemskt...

Åh, mina tankar går till henne....



Kramar...

Kommentera här: