Redan 2 år sen..

som jag fick denna lilla docka..



Å nu 2 år senare..och  redan har hon blivit en liten personlighet med mkt vilja o sprallighet...





har varit en mysig dag med först lekparksbesök me linahvännen o barnen o sen pizzerian..
sen fika me ngr vänner o släkt:-)
å så mkt fina presenter till lilla gumman...trosor,nattlinne,kläder,små foppisar,gosedjur m.m..
av oss fick hon hästen hon kramar på...
jag köpte den spontant på blocket...kanske lite väl spontant..men hon tyckte mkt om den!

sen på kvällen var vi på brasa hos pappsen.
var mysigt att se brasa  o grilla korv!

kom hem o jag skulle vilja ha in flera bilder o skriva mer men börjar bli för trött...
ja,jag vet inte ibland försvinner nattugglan i mej....
men jag kanske kan ha in lite mer bilder i morgon:-)

trevlig helg !!!

kramkram



1 Somris:

skriven

Tänk att det redan gått 2 år. Lilla prinsessan!!

Låter som ni fick en mysig födelsedag. STOR KRAM från mig!!!

2 marta:

skriven

ah onskar sa jag kunde vart dar.. lat som det blev en mysig dag iallafall.. saknar er! kul med lilla hasten.. :) massa kramar!!!

Kommentera här: