klädrensningar m.m

Jaha..nu har alla höst och vinterkläder provats så man vet vad som fattas till hösten...
det är alltid en glädje när de kan ha samma som förra vintern...blir ju betydligt billigare då:-)
det är väl vissa saker vi behöver köpa in men inget som är panik..
jag är så tacksam till min vän närketösen ...hon har försett lea med såå mkt kläder så jag behöver nästan aldrig oroa mej för vad hon ska ha på sig:-)
ja,många andra är det också som ger bort på olika vis..
tack!!!!!!

ja..det tar längre tid att grejja med kläder och sånt än vad man tror..jag började kl 20:00 och nu är hon 23:05....

men förutom det har jag även hunnit med promenad och 2 olika fikastunder..
en med systeryster med långa håret...
och en med mormor....

Nu ska jag sova..
börjar ju plugga i morgon...pirr pirr...

ska även in till stan och göra prover ..kolla om jag är allergisk mot katt eller kvalster eller både ock..
hoppas inte...eftersom vi har en liten Ludde:-)
samtidigt vore det skönt att veta varför jag mått som jag har mått de senaste..
och det har ju varit betydligt bättre nu i sommar när jag varit ute så mkt...

allafall så ska jag långa systers lägenhet o plugga lite i nu i morgon..
hur mycke man nu gör första dagen...får väl se...

kram på er och natti
1 Anneli:

skriven

Åh, vad spännande med skolan nu!! Hihi! Men hoppas verkligen inte du är allergisk :-( Fast bra att kolla upp så du kan få må bra! Nu ska jag snart till skolan här och bustjejerna ska till dagis, puh! Längtar tills fredag! KRAM o lycka till idag :-)

2 lila jag:

skriven

Lycka till med studierna! Blir spännande att höra mer om dem sedan. :)

3 Sandra:

skriven

Lycka till! Var har du barnen den dagen du pluggar? Är det några träffar eller helt på distans?

Vår lillkille är så rädd att bli bortlämnad(?!) att han vägrar gå på kyrkans öf till och med! Stackars barn, han ville till Ikea istället så där var vi och lekte idag när de stora var i skolan. På Ikea var det fler stora barn och lekte än på öf så det var kul!

Nu har vi haft kompisar på fika och ikväll ska w på scouter.

4 Maria:

skriven

Hej vännen!

Jag hoppas det gick bra för dig i dag! Har tänkt på dig!

Ja, här har vi oxå rensat ur bland Emilias kläder. Hade tur & fick vinterjacka med termobyxor av en fin vän till henne! Men måste ändå försöka få tag på lite kläder...

Kan komma över en sväng på fm på Fredag. Emilia slutar ju 1 & ska eventuellt ha med kompis hem!

Jag hoppas att du inte är allerigisk mot er lilla söta katt, men att du kan få svar på vad som är fel.

Nej, nu ska jag vila en stund, har blivit lite förkylld...

Ta hand om dig fina vännen min!!!

KRAAAAAAM!!!

5 Sommartjejen:

skriven

Vad smart att åka till systeryster och plugga!! Kanonbra ju, kan du göra det alla de gånger som din man har sin pappalediga dag så kommer du ju verkligen få mycket gjort i din ensamhet. =)

Hur gick det idag då??

Vad ska du göra liksom? Var så länge sen jag pluggade så jag minns knappt hur man gjorde. ler

KRAAAAAAAM

6 Therese:

skriven

Bara kul att kunna ge Elinas kläder till nån man känner än att låta dom ligga. Är ju lite slö och får aldrig tid till att sälja heller...

Vilken tur att du inte behöver köpa så mkt till vintern...Jag har visst lite otur, måste köpa nytt till alla!! Var dock till Mega och tittade ikväll, där kan man hitta i alla prisklasser och alla märken.. Blir nog en sväng dit nån dag när tjejerna är utvilade, kommer nog ta ett tag och gå in i den affären.

Lycka till med pluggandet nu!

kram

7 svintoflickanan:

skriven

sandra.

det är inga träffar utan allt sker via dator.

idag var mannen pappaledig och kommer vara en dag i veckan.

annars får jag ta kvällar o helger ...

det är 50% och jag får pröva mej fram och se vad vi klarar och hur det går...



fick du vara med inne på ikea o leka.

mysigt.



som sagt..bodde vi nära..ler.

jag är alltid så orolig för min lille...



trivs w på scouter.

här blir nog mellan på fotboll...

ev ska vi se om store vill innebandy..sen vill ju han musik me..

tid och ork måste räcka till också.



kramkram

Kommentera här: