skridskoåkning :-) m.m

Upp tidigt och gick till distriktsköterskan bara för att kolla lite värden eftersom det är så långt tid kvar till nästa mvc besök. Hade blodtryck på 130/70..är väl ok? eller? Låter möjligen som lite höjt övertryck men hon sa inget så...

Allafall sen var vi iväg och hälsade på min kusin med familj och barnen fick pröva åka skridskor!!!

de stora killarna är riktigt duktiga.
lillkillen kunde faktiskt också lite grann..med hjälp..och han var såååå stolt!
lilltjejen tyckte att det var skrämmande..ler..och kallt!!!








och här är underbara familjen vi hälsade på:-)



efter isen åt vi pizza..mumsis.
å sen gick vi in och fick fika och barnen lekte kanon.
var så mysigt att träffas igen.


å nu är vi hemma och barnen är trötta..likaså föräldrarna.


barnen framför film och föräldrarna framför dator...

men nu ska nog jag med gå till soffan...

kramis
1 Sommartjejen:

skriven

Hej gumman!

Ser att du har problem att hålla barnen varma i kylan och tänkte på att dina barn ser ut att ha ganska tunna vantar på sig. Händer, fötter och huvud är A & O för att hålla värmen har jag fått lära mig.

På H&M finns det jättebra vantar som jag köpt till Viktor. De heter Thinsulate och 40 gram står det på dem (vet inte om det är täthet eller värme!?) men bra är de iallafall och han är jättevarm om fingrarna även vid -15 grader.

Kostade under 100 lappen.

KRAM!

2 Anneli:

skriven

Tack för dagen igen! Såå mysigt ni kopm, det måste vi som sagt göra om snart! Stor kram

3 Maja:

skriven

Hej!!



Ja, som du märkt har jag fortfarande inte hunnit skriva hinner inte nu heller ska på kallas till min brorsdotter men ville bara tala om att allt är väl här. Mysiga dagar ni har och haft här har vi inte gjort så mycket. jag återkommer när tiden vill vara på min sida igen.



Jätte kraaaam

4 svintoflickan:

skriven

maja.

hi,hi ja ta det lugnt bara vännen.

njut .

kramis!!!

Kommentera här: