så här blev vi..

ja inte nog me slingor...min stackars linahvän fick också permanenta mej igår...
hmm...vet inte vad jag tycker...men ni som kände mej förr vet ju att jag va mega lockig...o då avskydde jag mina lockar..
men sen kom barnen o lockarna försvann..
å så sakna jag dom igen..
men nu kan jag inte bestämma mej...ha,ha känns som jag gick från zebra till pudel..



och så storkillens slingor..som nästan blev mer blåa än svarta..men han verkar nöjd..



just nu sover lea och de andra barnen följde me linah hem o jag kommer efter när lea vaknat...
men såå konstigt de känns....speciellt när lillkillen är me...

har inte hunnit skriva på nån dag o inte svara på era kommentarer..men de kommer:-)
men storkillen är verkligen inne i nån trotsperiod..
och mannen har ju börjat jobba på kontoret igen.
m.m......

NU ska jag vila i tystnaden....

1 Moa:

skriven

Jag tycker det ser jättefint ut Mia :) Det är fint med lockar.. Jag skulle oxå vilja ha lite lockar!!! Nu har jag oxå en blogg.. wiihii -haha- kramar

2 somris:

skriven

ååå vad snygg du blev vännen!!! Passade dig jättebra!!!

3 Anneli:

skriven

Håller med ovanstående, du blev jättefin!! Mina lockar försvann också mycket efter att barnen kom, tänk att det påverkar så mycket! Samt att jag fick mycket mörkare grundhårfärg. Är emellanåt lite sugen på att bli blond igen.. men vi får se! Kul är det ju att fixa med håret! Ta hand om er! Kraam

4 Maja:

skriven

God kväll!



Kände måste bara skriva lite så du vet att jag lever och må bra men hinner inte skriv aså mycket måste betala tråk räkningar bläääää.



Ja ja här är allt som vanligt var på öf idag mysigt och M behöver verkligen miljö ombyte så det är skönt komma iväg. Sen i em så var min granne på besök längesen vi pratde vids hon jobba ju nu så det blir lite dåligt med tid och fom mars kommer hon jobba heltid en tid hur länge vet hon inte nog om det. Jag ska ha l&b party på onsdag ska köpa lite till Sofia och en tunika och leggings till mig dom har så fina sommar kläder i år till dam och flick iaf.



Svärisarna komme rpå lördag men dom åker när dom vaknat så jag väntar dom inte förrän vid typ två tiden dom brukar inte vara så snabba så det blir kort helg dessutom sak mannen bort på lördag komme rväl hem vid 18 tiden kan jga tro.



Du blev ju jätte snygg i håret avis fast jag tycker du är fin jämt, ja stor killen belv fin oxå.



Ha nu en fin fredag och en härlig helg kram kram

5 tiindra:

skriven

Jättefint!! du blev inte så jättelockig som en pudel heller...Du fick såna där lagom lockar tycker jag...som jag själv skulle vilja ha..

Kanske jag oxå ska ta göra en förändring ngt tag framöver..

kramiz

6 tiindra:

skriven

Jättefint!! du blev inte så jättelockig som en pudel heller...Du fick såna där lagom lockar tycker jag...som jag själv skulle vilja ha..

Kanske jag oxå ska ta göra en förändring ngt tag framöver..

kramiz

7 Maria:

skriven

Hej vännen!!!

Vad fina ni blev!!!

Passade jättebra på både dig & killen!

Sitter nu & lyssnar på Emilia & Filip som ligger & pratar i sängarna! Mysigt!

Är skönt att vara hemma igen!

Ha en fin helg gumman!

KRAAAAAAAAM!!!

Ps! Passade det den 5:e???

8 Pernilla:

skriven

åh du blev ju jättefin. och sonen din med, klart cool. :-)

det gör ju så mycket för ens humör när man blir fin i håret. jag brukar alltid känna mig lite piggare.

kramar

9 Anonym:

skriven

det ser ju jatte fint ut! du ar jatte snygg!!! :)

tur for dig.. blev lite nervos dar...hihihi, svart med roda slingor o premanentat... later ju inte underbart.. haha.. men ser super fint ut!

saknar dig!!! haller du tors kvall ledigt till mig??

hoppas!!!! langtar!

pussokram

10 Ullis:

skriven

Men oj så fint det blev!!!! Ska säga som barnen gör: det är sjukt snyggt! =)

11 Nhea:

skriven

Blev supersnyggt! hade verkligen förväntat mig en zebrapudel, men det där var ju något helt annat! Snyggo!

12 Ulrika:

skriven

blev jättefint tycker jag! allt väl här, snön börjar regna bort....nu får det gärna bli vår!!!! Här är barnens förskola stängda pga snömassor på taket! Så vi är hemma och myser! kram på er!

13 tiindra:

skriven

hjälp....Kan du maila mig...du har min adress i tidigare inlägg...jag lämnar den här oxå.. kom jag på..behöver en adress som försvunnit när jag formatera om datorn...

14 svintoflickan:

skriven

maja

å va kul att svärisarna kommer denna helg istället.

hoppas vädret är bättre nu då:-)



kul köpa lite kläder.

var de roligt på lb partyt.



nu är mannen o grabbarna ute en stund o jag inne me lillfian.



ska väl göra te o ta lite fika...så här sista dagen på lovet...

fast de är ju helg men ändå.



kramkram



15 svintoflickan:

skriven

moa

åå va kul du har en blogg..

då ska jag följa dej.ler.

får jag länka i min blogg?

men du de går ej göra kommentarer för mej i din blogg..hmmm..

why..

kramkram snygging.

16 svintoflickan:

skriven

ullis

tack !!!

kram

17 svintoflickan:

skriven

Nhea

tack...ler..

kram

18 svintoflickan:

skriven

ulrika

va bra snön har nåt gott me sig då..hi,hi.

här är de massor av snö överallt...på tak o mark.

kramis

19 Åsa:

skriven

Snyggaste zebran med glasögon!!!!

20 Moa:

skriven

Va, går det inte?? va konstigt.. jag vet inte varför. En annan kompis har ju kunnat kommentera!! Jaja, då får du väl bara LÄSA om min värld då.. Ja klart du får länka om du vill :) kram

21 svintoflickan:

skriven

moa..

näe de går inte för de finns inget av de som man kan välja på jag kan välja..googlekonto o blahablaha utan då måste man ju ha lösenord osv..jag har prövat allt man kan välja på oss dej...

men jag vill ju....

kul ni varit o shopat.

du har ju alltid så snygga kläder.

kramis

22 svintoflickan:

skriven

åsa.

hi,hi de va en komplimang va.

ler.

kram

23 Moa:

skriven

Men va tråkigt :( Alltid är det nåt som ska strula.. Ja det var såå härligt att gå där i lugn o ro o bara kika på snygga kläder. Händer ju typ aldrig.. Så nu är man lycklig ett tag, sen måste man shoppa lite igen -haha- Hoppas du blir frisk snart. Måste ju komma på öppna på torsdag. Där händer det ju alltid massa spännande saker :) kram på dig

Kommentera här: