"ska vi byta grejjer me varann..."

hur är de där..
en rostig spik mot en...ja,ja minns inte...
men
men,men...
har ett tips jag såg i  tidningen "vi föräldrar"..

www.bytabarnkläder.se


är ju ingen dum ide.
jag har tänkt de många ggr man skulle vilja samla alla man känner me barn å så bara byta massa kläder...
jag har ju förmånen att få så mkt fint...Tack igen alla fina vänner!
men har tyvärr inte lika mkt att ge tillbaka!
å en del vill man ju spara om man skulle få nån till knodd nångång.
men man kan ju inte spara allt...
så jag tyckte denna länken va lite kul.

ja å så   är man förkyld igen då...atjoo atjoo atjoo prosit...
men nån tomtegubbe är jag inte å inte är de så synn om mej heller..
jag har haft en riktigt skön dag i dag...
barnen har lekt helt ok...o till o me lilla lea är pigg fast hon spydde i morse...
får nog betrakta de som magsjuka fast hon är pigg..för varför skulle hon annars spy?
känns lite trist då vi skulle till ögonläkaren i morgon..så de får vi avboka.

oj bara för att jag skrev de var lugnt blev de bråk..
storkillen är väldigt väldigt retsam just nu.....

Nu ska jag fortsätta vila mitt lilla huvud så förkylningen ger sig...

Hoppas ni haft en skön helg...eller lov..som oss..
barnen tycker nog att de inte har gjort nånting..för "alla" andra åker ju bort...
ler..
men de har varit mkt fika..snölek..filmer mc donalds m.m...de är ju inte heller fel:-)

Men i morgon är de vardag igen o de blir säkert bra de me.

kramkram!!!!



1 Kia | Bloggdesign:

skriven

sv: Va kul! Du kan ju passa på att vara med i tävlingen jag har nu, så kanske du kan få din design gratis. :)

2 Linda:

skriven

Känner igen de där med 2001:a har en "sån" hemma oxå.... Tror de är inne i den där fasen "liten/stor" vet inte riktigt vart de är...antingen stora och tuffa eller små och gråtfärdiga/bråkiga..jaja de växer väl till sig MEN jag vet precis vad du pratar om....



3 svintoflickan:

skriven

Linda..

ja precis så är de..

å de pendlar så fort så man hinner inte me i svängarna...

visst är de svårt ibland veta vad man ska göra ...

kramis o ha en bra vecka:-)

4 Bytabarnkläder.se:

skriven

Hej!



Vart hittar man din emailadress? =)



//Bytabarnkläder.se

Kommentera här: