myselimysmys

En riktig myskvälls lördag me film o godis ....


kan man ha de mysigare?:-)


och så filmade jag  en liten minisnutt på lillkillen när han skulle sjunga imse vimse spindel...fast bråttom spindeln...
(han ler varje gång de sjunger den varianten på barnsången...)

Ja å så skulle Lea sjunga...och hon blev bara alldeles sprallig.....



Ja och nu verkar vårat internet funka igen..tjooohooo...

Är första gången på länge våran helg inte är superinbokat..sååå skönt..
då kan man passa på att göra lite tråkmåsten...
och att gögra årsmötes berättelsen jag ska skriva till kyrkan o lite andra saker..
å framför allt kan man passa på att bara vara en liten stund...



puss på er!!!

NJUT av helgen !!!

kram
1 kråkmamman:

skriven

Ha ha ha, va roligt det är med filmer på barnen.

Va myyysigt ni har det!

Kram Kråkmamman

2 Maja:

skriven

Hej



Javisst åkte vi till IKEA även om V inte skulle skjuta det var trevligt men alldeles för lite tid vi som trodde det skulle gå smidigt när inte dom små va med ja ja det hade förmodligen blivit mer ont om tid om dom var med. Helt plötsligt förstår jag dom som gå på Gekås i Ullared i en hel helg för jag hade lätt kunnat vara kvar på Ikea några timma till. Vi fick med oss en hel del men inte allt vi skulle ha. Vi hittade dock en fotölj som man kan luta bakåt så åker en benen upp till Simon han blev storm förtjust och det bästa va att vi fann den på fyndavd för 629kr hade kostat 2600 eller om det var 2900 kom inte ihåg hittade bara en liten fläck på baksidan annars var den ok beige doch men då passar den ju länge ska köpa någon snygg filt att ha i. Sen bleb det en limegrön bordslampa till Sofia att ha i fönstret och så köpte jag den limegröna vattenkannan och satte en blomma i vill inte ha glas eller porlin i hennes fönster, sen blev det en taklampa den där ljuskronan som finns på barnavd, en grönt överkast gardintyg till Sofia och Simon sen liet krokar och lite annat småplock. Nä måste göra middag mamma och pappa kommer på fika sen innan jag börjar jobba mannen kom precis hem med ved hade 23- i morse så det behövs skriver mer en annan gång. Söta sånger duktiga dom är och de var ett riktigt myskort på er alla.



Kram

3 Maria:

skriven

Hej vännen!!!

Mmm, sitter faktiskt & äter mandarin! Ler! Är ju så gott!!!

Blir så glad av ditt inlägg! Gillar både bilderna & filmerna! Ni e´ så fina!!!

Ser ut som om det var en riktigt härlig dag!!! Det behövde ni!!!

Hur gick det med årsberättelsen???

Har tänkt på dig i helgen!

Hade din bror, Jenny & Daniel här med ved förut!

Var kul att träffa dom! Vet inte när jag träffade Daniel sist...

Sitter & längtar till i morgon!!!

Jag hoppas att du får en riktigt fin vecka vännen!

Vet inte när jag hinner blogga nästa gång, men har ju mobilen!!!

Stor, stor, varm KRAM min fina vän!

4 Pernilla:

skriven

vilka härliga bilder på er.



det är ju så mysigt med mys i soffan med alla barn. :-)

kramar

5 marta:

skriven

ahhh sa mysiga kort och filmer!!!! vad jag saknar er!! massor.

har jobbat i helgen men ar ledig idag.. vet inte vad ja ska hitta pa.. vi kan val skypa snart sa far jag saga hej till allihopa...

loooove you!!!!

puss

6 svintoflickan:

skriven

maja

å va kul shopa på ikea.

å de är så kul me ikea för de är inte så dyrt där..å man kan hitta massa småplock.

nu dricker jag te o ska skriva lite när lea sover middag fast hon inte borde...blir ju sena kvällar då.

kramkram!!!

Kommentera här: