trasig tv och dator...

Både dator o tv har varit trasigt nu ngr dgr...(eller eg inte tv o dator utan de som gör att de hela funkar..typ)
konstigt att både ock gått sönder..
så inte lär de bli nåt tv i helgen....vi väntar på ny box på posten...
och dator...ja de måste vi antagligen köpa nån ny router (för att de ska bli trådlöst)
just nu är de nån tillfällig lösning så jag kunde kolla mina mail..
men jag står böjd över datorn  o känner inte jag har den bästa skrivarron...
så jag svarar på era inlägg m.m en annandag...

Här knakar de i hjärnan som vanligt...
men än är den inte överhättad i allafall..

å öppna förskolan me mysiga föräldrar o fika är ju aldrig fel...
inte heller besök av en vän som kommer me både blommor choklad o kärlek.


kram till er
1 Maria:

skriven

Hej vännen!!!

Men vad tråkigt att det inte löst sig ordentligt...

E´ ju lite smått beroende av att det fungerar...

Inte kul nå´n stans...

Tack snälla du för en underbar em!!!

Gillar våra "mysstunder"!

Är som balsam för själen!

Jag hoppas att det löser sig snart med datorn & tv:n!!! Tänker på dig vännen!

Och glöm inte vad vi pratade om igår, gumman!

Tycker verkligen att du ska satsa fullt ut!

Finns här för dig vännen!

Ha en underbar helg!!!

Varma kramar & kärlek!

Kommentera här: