packat och klart

I morgon bär det av..med brorsans husvagn ..som vi lånar..
då ska vi på camping och bo ngr dgr ..
min kära vän sommartjejen med hennes familj har hyrt stuga där ..så vi ska träffas där och slappa och mysa tillsammans:-)

har idag varit både stressad och orolig och nervös...
men nu när allt är packat o grejjat och husvagnen står här utanför och väntar börjar lugnet och förväntan infinna sig även hos mej:-)

barnen blev som galna i husvagnen..hmm..
hur ska de bli..skratt..
men allt var ju sååå spännande...

har jag sagt förresten att lillkillen är HELT blöjfri nu...
visst han är 4 år så han är ju snarare sen än tidig...men jag är så glad..
trodde nästan han skulle bli en sån där som har blöja när han är vuxen...
lea däremot har vi skippat blöjträningen...försöker snarare tvinga henne ha på sig för hon är som en liten hundvalp...
absolut inte mogen att sluta ännu...

jag ska ev ta me mej min lilla rosa så isåfall bloggar jag nog lite ifrån campingen..
men vi får se..

kramkram !!!!
1 Sommartjejen:

skriven

ååååååååååå nu längtar jag!!!!!!!!!!!

Och glöm inte nu att du skriftligen har lovat att ta ett dopp - oavsett väder o vind. fniss

KRAM

2 Astrid:

skriven

Ni får ha det riktigt mysigt på er campingsemester.

Vi kommer att sakna er här hemma!! Kram

3 Maria:

skriven

Hej vännen!

Jag hoppas verkligen att ni får det supermysigt på semestern!!! Glöm inte att elda ljus i vagnen! Är mysigt!!!

Vad duktig lillkille du har! Skönt för honom att slippa blöjan! Och du! Lilltjejen hinner bli blöjfri hon med! Ta det i hennes takt, är ju ingen bråska!

Var rädd om dig vännen min & NJUT nu! Det är ni värda hela familjen!!!

KRAAAAM!!!!!!

4 Fia:

skriven

Hoppas ni får en mysig semester med fint väder å goa vänners sällskap!

Kram Fia

5 Fia:

skriven

.... håller tummarna att ni har fint väder eller mindre regn än hos oss iaf..........Saknar dina blogginlägg och ser fram emot att ses snart!!!

6 svintoflickan:

skriven

TACK alla..

nu är vi hemma igen.

borta bra men hemma bäst:-)

kramisar

Kommentera här: