sex and the city 2

I förgår var jag o tjejerna:-) på sex and the city 2....
jag vet att flera har sagt att den är dålig..o mkt sämre än 1an osv...
MEN jag ääälskade filmen!!!!!!!!!!!
å popcornen var inte heller fel:-)



I denna film kände jag mej som en blandning av carrie och Charlotte....annars brukar jag känna mest likhet
med Miranda.
men jag gillar dom allihopa!!!! även om jag tycker Samantha är liiite väl..ha,ha fast de är ju det som
ioförsig är roligt....

Igår var vi och firade midsommar hos pappsen....underbart väder och väldigt mysigt..
och jag blev väldigt mätt...
Har in bilder en annan dag för nu har mannen gjort frukost...mums.

kramkram alla  brudar där ute...
och alla män också !!!!


1 Ulrika:

skriven

Hej. Ska se filmen på fredag. var inte jätteförtjust i ettan o tänkte verkligen inte se tvåan. Men så frågade två kompisra om jag ville hänga med och se den...och lite mat på stan och bio kan jag ju inte säga nej till. Pojken lite orolig för då blir jag ju utan fredagsmys...han är för rar! Kram på er!

2 Anonym:

skriven

Hej. Ska se filmen på fredag. var inte jätteförtjust i ettan o tänkte verkligen inte se tvåan. Men så frågade två kompisra om jag ville hänga med och se den...och lite mat på stan och bio kan jag ju inte säga nej till. Pojken lite orolig för då blir jag ju utan fredagsmys...han är för rar! Kram på er!

3 svintoflickan:

skriven

ulrika

då måste du säga vad du tyckte sen !!!

men jag gillade ettan med.

men denna bättre!!!

han är för söt er lille pojke.ler.

men det är viktigt de där med rutiner...

å du får väl köpa popcorn:-)

nu borde vi natta våra..

jagär tröttare än barnen.

kramis

Kommentera här: