Love is all around me...

den sången har jag haft på hjärnan idag...efter den där filmen me hugh grant som jag inte minns vad den heter..
men men....stämmer gör den allafall på mej..känner jag har fullt med kärlek runt omkring mej...

 Å Här kommer lite sommarbilder på oss i midsommar:-)















är så härligt med sol och sommar:-)

å idag har vi firat vår lillkille som fyllt 4 år !!!!!





tänk att de kan gå så fort...kändes som det ej var längesen alls ...jag fick min lilla klump i famnen...
men nu är han 4 år..och så lycklig att de är hans dag...och så glad över alla presenter:-)

Nu ska jag väl försöka få in dem alla att sova..här är de verkligen sommarlov i rutiner och tider känner jag...
men vi har det bra..
och vi har mysiga dagar..
bara min kropp som busar lite...det sticker o har sig i armarna och händer hela tiden..speciellt i ena..
kan de vara för man minskar med citalopramet?
eller min spända nacke o rygg..eller sånt där tunnelgrejsemojs syndrom..
ja,ja strunt samma..
jag ska väl försöka att inte göra så stor vikt vid alla små krämpor...
det finns så mkt annat i livet som är större...

sänder en stor styrkekram och tanke till min svärmor...och svärfar också förstås..men främst min svärmor vars syster dog i morse....(cancer)...
det är tragiskt när någon som man tycker ej levt färdigt sitt liv..ändå tvingas vara färdig...

men känner samtidigt tacksamhet för min kusins sambo där det går framåt...åt rätt håll!

livet och döden..
ett mysterium.


fick ett så underbart vackert kort av min systeryster som är ute o far...
både det hon skrev inuti och versen utanpå...
och ni får ta del av versen utanpå:-)

We have been created for greater things,
Not just to be a number in the world,
Not just to go for diplomas and degrees,
This work and that work.
We have been created in order
To love and to be loved.
-mother Teresa-


kram till er alla!!!!!!!

1 Maja:

skriven

Oh vilka fina kort vad fina ni är alla. Mysigt med kort och JA man kan se er kärlek i bilderna.



Liseberg va jätte bra kunde varit lite mindre folk kankse men så är det väl nästan jämt. Sen på söndag när vi åkte hem stannade vi till på Ikea och köpte lite filtar till altanen samt nya handdukar och badlakan till toan roligt med nytt. Och i måndags tvättade jag 7 maskiner och hängde ut fyra av dom var sängkläder så när dte var torrt så bäddade ajg med det igen luktar såååå gott ja sen var det lite målning och gräsklippning pappa är här och jobba hela dagarna har varit här i dag med fats jag åkte och badade med barnen på em han är så snäll. Han komme ri morgon med så jag har varit ute och målat slut på målarärgen ska köpa en ny burk i morgon sen är dt väl bara och fortsätta att målaint eså kul men det blir fint. I morgon fylle dessutom min mamma år så jag ska baka en jordgubbsrulltårta å sen när hon slutat jobbet sak vi och min brors fam åka dit och överaska henne vi har ju redan firat det gjorde vi ju i Gbg. Pappa fundera på att köpa hem lite hamburgare och bröd å bjuda oss alla på få se i morgon vad han betämt.



Va jobbigt med stickningar och att du inte känner dig bra, vet inte vad jag ska hitta på för att hjälpa dig med det:) Tänker på dig iaf i massor hoppas du snart få må bättre.



Ta hand om dig god natt å kram

2 svintoflickan:

skriven

maja

oj...7 maskiner..kära nån...det var inte lite det:-)



ja tänk vad handukar o sånt faktiskt gör skillnad..de kan ju förändra ett helt badrum.

vad har ni för färg..har ni ett badrum elelr..

vi har ett badrum o en liten toa..



å va gullig din pappa är.vad skönt!

de är guld värt när man får hjälp.

pappa klippte vårat gräs häromveckan...sånt betyder mkt .

man sitter ju inte direkt o rullar tummarna när man har 4 barn:-)



du åkte alltså o badade med barnen..du ser..du gör ju cokså sånt.ler.

fast så läste mamma i tidningen en 9 åring drunknade fast pappan var med..han var där med 3 barn..så då blev jag rädd o tänker att jag kanske inte ska åka o bada med dem själv.

usch jag hatar när de händer hemska saker.



nu ska jag sova.

i morgon är de bvc.



du är så omtänksam o snäll du!!!



hur får du vardag o tankar att gå ihop..

känner du dej aldrig stressad..

passar du ofta tider..m.m

berätta lite mer om din vardag.



kramkram fina maja!!!!!



Kommentera här: