saxen varit framme...

Ja..nog börjar de bli piggare allt...de har varit på sånt här jagbörjarblipiggaremenärfortfarandetröttsådärförblirjagpåtjurighumör......

oj oj vad barn kan tjafsa...och bråka och vilja saker..
hå hå ja ja...
å tänk vad man känner igen sig ibland...och ibland förstår man inte alls....

nåja....vi har tagit de lugnt...fast jag har vikt massa tvätt o dammsugit å sånt skojiskojigt..(iiiiinte)

lea har fortfarande feber..hmm...

men klippt har hon blivit..mamma har varit här o klippt lite på alla barnen utan lillkillen han vägrade så han får ha sitt långa hår...ja mej gör de inget...jag gillar de men han börjar ju snart inte se nåt längre...

men här är allafall lilla bustrollet...
hon är förkyld o febrig o har rivit sig vid näsan men mitt lilla bustroll är hon ändå:-)





Nu ska jag sova....ska upp tidigt till tandläkare i morgon..
hoppas på att inte ha hål !!

kram

1 Anneli:

skriven

Naw, skruttfian! Här har vi också en tjej med feber, lilla Mirandis. Bara väntar på att Filippa också ska få nått, men hon är än så länge pigg o på dagis.

Jaa, klippa hår ja.. jag har ju klippt Flipp två gånger i hennes 3-åriga liv men snart blir det nog frisören så hon ser lite mer anständig ut, fast hon har ju också en tendens att vägra saker :P

Saknar dej! Kram!

Kommentera här: