så lite men ändå så mkt..

Tänk så fånigt glad man kan bli över bara några rader...

Jag mailade bara lite kort till min psykolog ..eller han är ju inte min psykolog längre..
jag slutade ju för ett tag sen..var ju bara under en viss tid..

men så en dag bara kände jag att jag var tvungen att skriva ett litet mail...
inte för att skriva något speciellt utan för att bara veta att han fanns där nånstans och inte hade glömt mej..
ha,ha...

å så får jag ett mail tillbaka..
typ 5 rader som bara gör att jag leeer...
trodde ju faktiskt inte att han skulle svara.

tänk vad omtänksamhet betyder mkt..

att veta att andra tänker på en...
små sms..
små mail..
eller på andra sätt få känna det!!!!

Min man är ärligt talat dålig på att skriva små gulliga saker osv..
men han visar de på andra sätt..
att han gör en kopp te på kvällen till mej har nästan blivit en gullig rutin....

alla visar på olika sätt..
men de viktiga är att man visar..något!
tankar syns ju faktiskt inte...

de är så lite som behövs..
men som ändå betyder så mkt...

Ja nu fick jag kanske till och med energi till att dammsuga....:-)
1 Erica:

skriven

Hejsan

Hittade hit via somris blogg. Vad gulligt av din psykolog!! Min man är inte någon hejjare på gulliga meddelanden men han kommer även han med en kkopp te på kvällen och det är ju en fin handling på männens vis. :)) Kram Erica

2 Astrid:

skriven

Du är klok du!! Kram

3 svintoflickan:

skriven

Erica

ÅÅÅ va kul att se dej härinne:-)

ja män har väl sitt sätt att visa..

ler..ibland blir man galen av dess olikheter men de är nog bra också.

har ni haft en bra helg...kramis

4 svintoflickan:

skriven

Astrid

Du med ..vännen!!!!!!

kram

Kommentera här: