Love


väggtext i vårt sovrum...en text jag verkligen vill följa....


storkillen


mellankillen


lillkillen


lilltjejen


doftlampan...vi valde doften champagne..nu har jag ju aldrig smakat eller doftat på champagne på riktigt..
men denna doft doftar allafall väldigt gott...


så här blev hallen....


en tavla som mamma skulle sälja på nån loppis men som jag fick för jag tyckte sååå mkt om den..
"moses i vassen"....tänk vilken plan Gud hade för lille Moses...


Så här blev vårt sovrum...så ser man in till vår lilla datahörna..o dörren till badrummet...



dessa figurer älskar jag...de två små har jag fått av min syster me långa håret...och den i mitten fick jag nu i morsdag present...


jag o lea fryser...å jag försöker bättre på solbrännan på världens blekaste ben..


korset..hoppet...vackert...


Nu ska jag natta barn..

varit vid lekparken idag med vänner o barn....uuunderbart mysigt var det:-)
man blir glad i hjärtat...ler.
sen grillade vi korv..å så sa mannen när jag vek tvätt...
kom..så kan vi sätta oss bara vi och dricka te på altanen...
då skrattade jag...vaddå bara vi...han hade liksom två små i släptåg...skratt..
men mysigt var de allafall att bara sitta o koppla av lite..
å sen tog vi tvätten tillsammans:-)

Ordet Love...älskar jag att skriva nuförtiden när jag är glad för nåt..tycker om nån eller bara känner kärlek..
ALspenseln skrev ofta Love love love i sin blogg...de orden betyder mkt.

Så love till er ALLA!!!


kram
1 kråkmamman:

skriven

Åh, va fina barnen är. Och skulpturen med mamman, pappan och barnet gör mig lite gråtig. den var UNDERBAR. Jag förstår verkligen att du gillar dem.

Fina bilder allihop på er allihopa.

Kram, ha det så fiiiint idag.



Ps: fint sovrummet blev, ni är ju jätte duktiga.

2 Anneli:

skriven

Åh, vilka härliga bilder! Och hallen + erat rum o barnens rum blev ju sååå bra!

Fy, idag är det fullt upp som sagt fast jag är nog lite trött.. slappar med barnen nu innan det är dags att cykla iväg på den där personliga genomgången, blir barnledig då, lite skkönt med egentid, har ju haft med barnen på träningar io sånt.. jaja. Hoppas ni fått en bra måndag ändå! Vi får ta o ses nått snart igen :) Taa hand om er fina! Kram

3 Sommartjejen:

skriven

Love, love, love!!!!

4 Maria:

skriven

Hej vännen!!!

Åh, vilka underbara bilder på er!!!

Och så fint ni har fått det gumman!

Jag älskar texten som ni har i sovrummet!!!

Tack snälla vännen för att du peppar mig & för allt stöd som du ger mig!!! Värmer så oerhört mycket!!!

Är så glad för dig!!!

Jag hoppas vi ses snart vännen!!!

Kramar i massor!!!

5 Erica:

skriven

Hejsan, mycket fina bilder på er alla!!! Vilken underbar text på väggen så härligt!! Figurerna som du har är SÅÅÅ underbara!! Min mamma har fått en sådan av als-penseln en gång. En kvinna som kramar ett barn, mormor som kramar ett barnbarn tror jag att hon tänkte på.... KRAMKRAM till dig

6 Maja:

skriven

Hej!!



Läääängesen jag skrev här får nog låta bli berätta allt jag haft för mig för då blir dte nog en uppsatts hihi. Vilken fin text å så fint ni har det det ser ut som det blev väldigt bra. Jag har oxå köpt en text fast på en plåt som det står (fast på engelska) lev som om du skulle dö i morgon och lär som om du skulle leva förevigt tyckte det kunde passa den här familjen framför allt barnen som tyckera tt dom inte behöver lära sig så väldans mycket onödigt som man ska lära sig i skolan (låååång och konstig mening men du förstår). Här har vi byggt lite tak på altan gjutit flaggstång spacklat lite i Viktors rum varit på mosrdag utflykt med mor och far och minbror med familj, och ikväll har jag varit på tjejträff mysigt. Ja så var dte mitt socker ja ja just det hm..........jo 3 vecor blev det kunde hållit ut en vecka till men kände att det räckte mådde mycket bättre av att veta att jag faktiskt kunde bestämma själv om jag vill stoppa i mig socker eller ej, så till morsdag åt jag en jätte god choklad kaka med grädde mmmmmm gott. Ja 1,2kg lättare blev jag oxå förståss kunde ju blivit mer om jag hade sprungit lite men jag har liksom inte hittat den tiden varit så mycket annat.



Min lilla syster fyller mitt i juni och mamma i slutet och vi har dom sista åren åkt till min syster i Gbg och hittat på nått i år sa pappa om vi lyckas hitta nån dag då alla kan kan jag tänka mig att betala alla barnbarnens åkband, Ohhh det tyckte vi ju va snällt men vet du hur det slutade jo med hotelövernattning åkband midsommardagen till söndagen och pappa betala för oss alla dte blev 4 hotellrum och 5 åkband. Så snällt vi blev jätte glada en helt fantastisk sommarpresent det ska bli så skönt och roligt dessutom tar mamma och pappa dom små så vi oxå kan åka (dom är ju med oxå på Liseberg).



I morgon sak jag till Ullader elelr Gekås med min granne bara vi ska bli kul få gå omkring utan att tänka på nån annan.



Hade kunnat skriva massor men får nog ta och sluta här ska titta in hos somris med tänkte jag.



Ta hand om dig du fina kram och god natt

Ps Detta skrev jag igår, idag blev det 2000kr i Ullared en hel del kläder lyckades jag hitta plus lite filmer nån sladd mannen ville ha och och lite annat smått och gott.Ds

7 svintoflickan:

skriven

Erica

ja visst är de figurerna vackra..de talar i sig själva liksom.

nu ska jag in kolla på er sida igen:-)

måste bara skrapa ihop lite pengar först..sen vill jag gärna köpa nåt.



förstår att ni har fullt upp men vore mysigt om ni ville komma på fika nån dag i sommar!!



kramis

8 svintoflickan:

skriven

maja



är jättefint me sånna plåtskyltar med.

fint så mkt fint nu förtiden.



å hotell o allt...sånt är ju så lyxigt o mysigt.

när jag fyllde 30 fick vi de i öland.å vad de är värt mkt o barnen pratar om de fortfarande.



skriver inte så mkt för mannen gör te..



men kramkram vännen

9 Erica:

skriven

Och ni är så välkomna hem hit med, Wilhelm skulle gilla att det kom lite grabbar!! Så kan du titta på sakerna på riktigt om du vill. vi kan väl få till någon dag på semestern. (Barnen kan bada här om de gillar det, ja du med om du vill)jag jobbar till v29. Kram

10 svintoflickan:

skriven

Erica

Å kan man bada hos er.de låter ju härligt förstås.

å grabbar har jag ju gott om.ler.

men jag tycker vi bestämmer en dag hos nån av oss när din semester börjat.låter jättemysigt.

har ni semester tillsammans du o din gubbe:-)

jobbar du både med detta med hemsidan och något annat?

kramis

11 Erica:

skriven

Ja jag jobbar som introduktionshandläggare för nyanöända svenskar! Ett jätte kul jobb och jag stortrivs!! Vi har några veckor tillsammans jag har själv v 32 så då kan vi väl träffas någon av dagarna? Kramis

12 svintoflickan:

skriven

träffas gärna som sagt.vi kan ju höras via facebook sen o bestämma nåt datum.



låter som ett spännande jobb!



Nu mååste jag sussa..



kramkram

Kommentera här: