Bjuden på både mat och frukost:-)

En lyxig morgon med frukost hos systrarna:-)
och sen lämnade jag barnen där och åkte hem för att försöka börja med hemtentan...
Jag har kommit igång men är inte säker på att jag fattat den rätt..hmmm...

sen åkte jag o hämtade mellankillen (storkillen skulle till en kompis)...och sen upp till systrarna igen och blev bjuden på både fika och pannkakor!
häääärlig skön dag!!!!

Sen hem och baka pepparkakor med barnen för dom tjatat så om det...ler..
tidigt men mysigt.

sen kom pappa med fru och son och skulle köra löv på tomten...perfekt för barnen då de älskade att leka i lövhögarna:-)

Sen bada barn...sen kom mannen ..vääldigt sent...MEN hade med sig pizza...så då var han ursäktad...ler.

Så nu ska vi njuta av pizzan..ler.

kramis
1 Pernilla:

skriven

hmm lät ju inte som den lättaste tentan....men lycka till och jag är säker på att du fixar det galant.

Min är klar nu och skicka till en opponent...lite pirrigt det när en annan student ska tycka till om min tenta innan läraren ska granska den.

Mår bättre nu, så nu hoppas jag det är bra med sjukdomar och jag får vara pigg.

ha det bra!!

kramar i massor

2 Maja:

skriven

Hej.



ja ni håller er sysselsatta ni med, hoppas du får ordning på tentan, det är nackdelen med att läsa på distans att man aldrig ha riktigt koll liksom. Själv har jag läst om vinklar och sånt och det har jag lättare för så jag är redan klar så i morgon tänkte jag kanske att jag skulle repeetera lite få se vill ju tapetsera oxå sen ska jag jobba kl 16.15 till 21.30. ja sen på lördag ska vi till gbg på kallas men jag ska nog hinna handla lite oxå. Ja sen ska jga jobba söndag kväll oxå.



Jag var ju i Ullared i tisdags skulle handla lite leksaker och lite inredning till vardagsrummet. hittade dessvärre inte så mycket leksaker men en gardinstång och gardiner till rummet, pappa var här och satte lister där vi har tapetserat klart det är där vi sitter och äter så fint belv det. Ja sen idag har vi jagat mus den dumma katten kom in med en mus precis när jag laggt Sessan och skulle lägga M men hon var inte så väldigt intresserad av den så ja fick ring mannen att han skyndade sig hem för jag kunde inte göra mer än att vakta. Den kröp in och la sig i väggen där vi öppnat för dom nya föstrena vi har ju inte listat ännu ja så då blev mannen sittande där tills vi kommit på nått bra men iaf nu är den utsläppt i det fria tänk om den ändå visste att vi inte ville den nått ont.



Men vet du vad ja gjorde igår......gav mannen fel spaghetti så jag fick hämta honom på jobbet vid halv 3 usch fattar inte hur det kunde ske jag har aldrig gett honom fel mat nån gång så han spydde och jag grät å jag önskade så att jag kunde ta det istället för han för det är värre än att ha magsjuka så hemskt att se honom.



J anu ska jag betala räkningar sen ska jag se om skolan fått ordning på sin sida så jag kan göra veckans närvarouppgift.



Lycka till med tentat och hoppas ni får en härlig fredag stor kraaaam

3 Sommartjejen:

skriven

Maja: Är din man glutenallergiker?

Så jobbigt att bli så dålig av lite spagetti. Kände han inte skillnaden själv?

Vill också till Ullared igen, vill så gärna köpa den blåa barbapapa puffen!!!



Svinto: ååå så mysigt med pizza, då är de lite ursäktade när de kommer hem sent. =) Hoppas den smakade. KRAMIS!!

4 svintoflickan:

skriven

maja.

ja nu har jag skrivit klart men ej skickat in än.hoppas ddet blir bra.

oj..kan han inte äta vanlig mat alls...vad jobbigt.

men vännen du kan inte förebrå dej själv så..det klart att sånt kan hända!!!

gör du alltid två olika mat då eller hur gör du?

ååå jagär fånig men rädd för möss och råttor och sånt.uscha.

nu ska vi fika här.

kramkram

Kommentera här: