Hallowendisco







Roligt med en liten fest mitt i höstmörkret även om min önskan vore att Halloween skulle vara lite mer som i Usa där man faktiskt får klä ut sig till vad som helst och inte bara massa hemskheter...

Jag och lea var därför prinssessor även om jag mer såg ut som en transvestit.skratt.

Ja och nu börjar lovet...hmm..undra vad man ska hitta på för nåt mysigt då???

kram

1 Sandra:

skriven

Kom hit och hälsa på en dag om ni vill! Vi är bara hemma! Vi var på halloweenfest i USA nu i vecka på dusneyworld! Roligt att se hur alla gick in för att klä ut sig även de vuxna! Till Filippa hade vi köpt en pumpkinpie dräkt typ tjejpumpa! Jättesöt! Killarnavar olika star wars gubbar!

Kram

2 tiindra:

skriven

Hmmm, jag jobbar alla dagar....två em har jag tagit semester för fm klarar de sig själva...sover länge på morgonen och så kommer jag hem efter kl 13..Då blir det intel ika kännbart som om ajg skulle jobba hela dagar..

3 Sommartjejen:

skriven

åååå vad fina ni var allihopa och det tog ett tag innan jag såg vem som döljde sig bakom den gröna masken! =)

Heja familjen Svintoflickan!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAM

4 svintoflickan:

skriven

sandra.

men åå så härligt att vara i usa..har ni kontakter där eller?

å en fest också.har du bilder på hur dom såg ut???

vilken drömresa!!!!!

jag vill med till varmare!!!!!

kram

Kommentera här: