Vänner kommer och går

Drömde i natt att jag var på ett bröllop ...men dom jag drömde om är redan gifta och vi var inte bjudna.
vad dom bjudna på vårat?
Ja det var dom.
är jag sur att vi inte blev bjudna till dom.
nej.de är jag inte..
så varför jag drömde om dom för har jag ingen aning om.

men efter drömmen kom jag ändå och tänka på vad mkt som händer under åren.
När vi gifte oss hade vi ett ganska stort bröllop...100 gäster typ.
Vi var väl båda två ganska sociala då och hade mkt kontakter..
men flera av dem har vi inte kontakt med idag..10 år senare...
och det är många av dem som gift sig nu och vi inte blivit bjudna till, vilket jag hade gjort likadant.

men ändå tänker man ibland på vilka vänner man faktiskt fortfarande har kvar...
och vilka man har fått..
och vilka man skulle bjudit om man gift sig idag...

Jag tror jag skulle bjudit mer släkt för ju äldre man blir ju närmre har familjen o släkten fått betydelse för mej! ..även om man inte ses så ofta..
Jag skulle ha bjudit vissa nyfunna vännersom jag  har väldig stark vänskap till.

Jag är så glad över att jag har kvar en del vänner som jag faktiskt lärde känna när jag var liten...
och dom som jag lärt känna i tonåren...
eller i min första mammagrupp osv...

Vissa vänner kanske man inte träffar så ofta men när man gör det är det som om allt är som vanligt...man kan vara sig själv med en enda gång...

jag älskar sånna vänner som jag kan sitta i pyjamasbyxor med och bara vara...
där jag inte behöver skämmas för mina svagheter...
och där jag blir framlyft i mina postiva egenskaper...

vänner sätter spår
vänner kommer och går

Tack alla ni som sätter spår
som finns i både uppförsbacke och rutchkana....

Kram!!!!
1 Fia:

skriven

Fiiint skrivet!!!! Å jag e me känner jag;-) tänker ofta på oss å våra olikheter/likheter vilket ger en perfekt blandning, som en påse gott å blandat, pax för saltlakritsen! å ja jag lägger i några choklad till dej!

Kram Fia

2 Sommartjejen:

skriven

Tack själv min fina!

Du är uuuunderbar!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAM







3 Maria:

skriven

Åh så fint du skriver vännen!!!

Ja, tänk vad det ändrar sig genom åren...

Är så skönt med dom vänner som man vet alltid finns där även när det är som tyngst.

Riktiga vänner är lite som stjärnorna: dom syns inte alltid, men man vet att dom finns där!

Jag älskar våra myspys stunder som vi har & är så glad att vi funnit varandra igen! Vi är som vi är du & jag: så olika men ändå så lika!

Kram & kärlek till dig min unerbara fina vän <3<3<3

4 Vickie:

skriven

Tack själv vännen!!!

Är glad att du finns även om vi inte ses så ofta så vet jag att när vi väl ses är det som igår.

Tycker om dig!!!

Kraaaaaaaaaam

Ps en promenad kanske vi kan trycka in, är i Julita till onsdag fm.

Kraaaaaaaaaaaaam

5 svintoflickan:

skriven

Fia

tack gulliga du.ler.

ååå ja jag tar gärna choklad..men saltlaktrits är också ok.

Jag tycker också om våran blandning och längtar ses snart igen!!

tiden går fooort.

kramis

6 svintoflickan:

skriven

vickie

ja du hjälp vad vi kan fnissa och ha kul när vi kommer igång..ler..som fjortisar.

nu är det lite mörkt för prommis.ler.men vi får höras.

jag kan inte bestämma om i morgon.jag är trött o velig.

kramkram vännen

Kommentera här: