kramis på er

En dag i lekparken igen....uuuuunderbart..
usch hur ska det bli när det blir för kallt att vara ute så länge:-(

ja sen har jag hunnit städa...tjooohoooo vad skönt det var..efteråt...

Barnen har varit lite tjafsiga ikväll..och storkillen förstår inte alllllsss varför vi blir sura på honom....

Men nu är det nattning och snart kommer systeryster ner på te o ska nog sova över...mysmys.

kramisbananis...

1 Tumba:

skriven

Ja hösten är häääärlig! Och så härligt att läsa om din och Somris dag... du är bra på att shoppa du... ; ) Kam, kram, kram <3

2 Maja:

skriven

Hej!



vi skrev tydligen samtidigt igår, så, det finns ett inlägg från mig där lååååångt. Va duktig du är som städat här hos oss funderar jag på att ta på mig inne toffflor för att slippa känna allt äckligt under fötterna hm......inte så kul. sitter med matten i dag igen men nu är allt räknat förutom 4 tal som jag inte kan ska fundera på dom tills i morgon, frågor typ med "på ett hotell finns 80 rum enbädd och tvåbädd, en natt var 80% av tvåbädd och 40% enkel upptagna det motsvarade 52 rum hur många sängplatser finns det på hotellet? Jag har nästan svaret tror jag men orkar inte just nu. Ja ja nog om det.



Det blir inte för kallt för att vara ute man får bara vara rätt klädd eller hur, varför bekymrar sig om det nu. Eller varför bekymrar sig alls det finns ju helt fantastiska alldeles underbara vinterdagar oxå, eller hur. Tänk dig 25cm snö -5 grader och en jätte sol och 4 nygjorda snöänglar.......mmmm visst låter det lite lockande iaf:-).



Nej nu ska jag googla lite på några matte termer som jag inte vet vad dte betyder sen blir det sängen.



Kraaaam

3 svintoflickan:

skriven

Tack Maja för ditt långa inlägg.

vad roligt att läsa.

å helgen lät supermysig.

alldelles perfekt..både göra nåt tillsammans och bara vara.

vilken bio var det.

roligt med tapetsering.vore kul att se:-)

ja dina små var små knubbisar..supergulliga:-)

jag har haft 2 av varje..storkillen o lillkillen har varit knubbiga o de andra så små så de varit svårt få kläderna sitta kvar.



jag blev alldelles snurrig av hotelltalet..

supermponerad är jag..jag tänkte för skojs skull jag skulle försöka tänka vad de skulle kunna bli men jag gav upp när jag läst klart raden..usch så svårt det verkar vara med matte.



ja varför bekymrar jag mej..skratt..

jag är så dum ibland o oroar mej för tidigt för saker liksom..istället för att ta det som det kommer.

jag trivs bara bäst med sommaren helt enkelt o jobbigt klä på barnen o jobbigt att vara ute i kyla..men det kan ju bli soligt och vackert:-)

å vi får baka pepparkakor och dricka julmust..

ler.

du är bra på att peppa du min söta maja.



det var så mysigt att du såg mej..

jag hade tänkt svara på smset sen när vi satt hos samtidigt om jag hade svarat kanske ni hade hunnit gått in eller...

ja tänk att det blev precis rätt timing.

var meningen vi skulle ses tror jag det:-)

å en fika får vi minsann hinna med nångång.ler.



kramkram maja !!!!!!

Kommentera här: