bubblat:-)

Varit o bubblat bubbelpool med fina tjejerna:-)
nu hoppas vi att linahvännes värkar tar fart av lite bubbelstrålar:-)

Annars har dagarna bestått av besök av vänner och även lite kvällsaktiviteter.

Sen måste jag berätta att min stora kille börjat spela gitarr,första gången idag , KUL tycker jag!
och när jag kom hem från badet satt han och klippte gräs..
såå stor han börjar bli....

Nu ska jag sova, i morgon blir de städa först och fredagsslappa sen...

kramis

1 Marika:

skriven

Hehe, igår var jag inne i en affär och expediten titta på mig och sa sedan snällt, ja nu händer det vilken dag som helst va?? Piiiinsamt, jag bara skratta och sa att det ska inte hända på nästan tre månader...

Bada bubbel måste vara underbart när man har ont... Jag tål ju själv inte klor så jag kan inte vara i badhus...

Ja eller hur växer dom fort, Felicia ser man inte mycket av längre, hon och hennes bästa kompis tillbringar många timmar ihop och dom går ner till "stan" själva, svårt att förstå hur stora dom är egentligen, skulle gärna vilja ha dom små emellanåt igen...

Nu har vi bara två rum kvar här att måla så det går sakta men säkert framåt, sen gäller det bara att fylla ut alla tomrum med möbler och grejjer oxå men det letar jag efter hela tiden, är ju så kräsen av mig så jag har ju i huvudet istort sett exakt vad jag vill ha, hihi! Tommy har tyvärr inte mycket att säga till om!

Ha det bäst!

2 Maria:

skriven

Hej vännen!!!



Tack snälla för en underbar eftermiddag!!!

Jag hoppas att Leas kind snart blir bättre!!!

Och att ni får en riktigt fin helg hela familjen!!!



Här hurrar vi lite x:tra för din lill tjej i morgon!!!

Nej, nu måste jag nog sova lite!!!



Stor KRAM & kärlek vännen min!!!

Kommentera här: