en fullspäckad måndag

Denna dagen har gått i ett...

Tidiga mornar nuförtiden då jag väcker skolkillarna..
verkligen inte min melodi men,men jag kan ju slappa lite i soffan efter att jag skickat iväg dom...

ja sen har jag varit i lekparken med de små..
mött det stora..

och så mat..

sen åkte in för att leta lite begagnade kläder på en utförsäljning i en kyrka i stan...
visst jag hittade en del men inte så mkt som jag hade hoppats på.

å så tupperwareparty..
först har man liksom inte varit på ett sånt party alls..och sen har man varit på 2 samma sommar..
fina säkert praktiska saker men oj så dyrt...
blev bara en saftkanna och en minikanna mest för att den lilla kannan var sååå söt!!!

måste nog dock hålla i pengarna lite då jag fick brev från försäkringskassan att det betalat ut 3000 för mkt i juni som jag ska betala tillbaka...
ooopppss..
det borde jag ha märkt..
men det var väl mitt i skattepengar o semester o hjärnan var väl trög..
så det får jag äta upp nu...för kvar är dom i allafall inte.

nej nu ska jag sova...

kramkram
1 So:

skriven

2 Somris:

skriven

Vad kostade saftkannan med mini kannan?? Vi hade en så rolig incident i somras då min väninna glömde sin minikanna på en fest. Så hon gick in på tradera o busade hem en likadan för 250:- Hennes man tyckte det var väääldigt dyrt för en liten plastkanna, de hade ju andra fina mjölkkannor i porslin menade han på. Men hon var överlycklig att hon hittat en likadan igen så varje gång vi fikar tar hon fram den med mjölk i och så kallar vi den alla för Finkannan numera!!! :-) blir lite nyfiken på vad du fick betala för din??

Och du, jag hade verkligen behövt en promenad med dig nu! Det är såååå jobbigt hör hemma nu. :-( kraaaaam

3 Rebecka':

skriven

sv: tack! :) :$

4 mammaveronica:

skriven

Å vad klantigt av FK!!! Tycker inte sånt ska hända! Men nu har jag fått så dåliga erfarenheter av dem så jag kan knappt täka på dem utan att morra...

Sån där minikanna vill jag med ha! Men tror nog att mannen skulle gnälla då... Och så gick det sååå mycket pengar på böcker nyss och snart är det bilstolar som gäller, Axel behöver ny och så bebisen...

Kommentera här: