motorcykeltur

En riktigt solig sommardag..
å vi har grillat hamburgare idag..skönt att fortsätta få känna lite sommar..

å promenader har vi tagit å så har systeryster låtit oss få provåka lite motorcykel..



härlig känsla men lite otäckt i kurvorna.

Jag och lea fick åka med en sväng
å sen grabbarna fast lillkillen vågade inte...mest var det nog faktiskt att han tyckte det kändes skrämmande ta på sig hjälmen...ler.

ja,sen ikväll har man slappat så gott det går..
Debora är ledsen till å från och frustrerande när man inte vet vad det är..
men kanske kan en så liten ha ont i halsen?

Nu sovdags..
I morgon är en fullspäckad dag med kalas,kyrkan och fotboll.

kramis
1 Somris:

skriven

Å vad coolt har hon motorcykelkort!! Jobbigt när de är ledsna o man inte vet varför. Men har ni kollat öronen? Ni andra var ju förkylda. Ont i halsen har jag hört att små inte kan få, men jag vet inte om det är sant. Kraaaam Ps: Det var iallafall inte jag som lånade den, det vet jag. Skumt!! Ds

Ps: har lite ärvda Kill kläder kvar här hemma, vill du ha tillbaka dem? Ds

2 Marika:

skriven

Ja det är svårt med små ledsna lillpluttar, ser inte ut som att miniformen gör någon skillnad här tyvärr, suck! Man vill ju så gärna veta varför dom är ledsna!!

Skönt att ha alla hemma här igen, jag kommer nog aldrig att vänja mig vid att ha dom iväg, hihi, blir alldeles för tomt och tyst och man vet inte vad man ska hitta på att göra utan barnen för egentligen vill man ju passa på att göra något utan dom för engånskull, hehe, men vi glodde mest på film och var ute och gick i stort sett hela dagen igår.. Nätterna känns värst, då vill jag mest ha dom hemma i sina sängar...

Ha det bäst!

3 Rebecka':

skriven

Fin & sjukt bra blogg sötnos :) i like it'

4 Maja:

skriven

Hej!



Idag har vi varit i kyrkan på ett fint möte men låååångt 2 timmar hör verkligen till ovanligheterna. trodde Viktor skulle ha spel efter mötet om dte va så länge han skulle va där på sina konfa läsningar. Men iaf han läser ett år tidigare för att för 2 år sedan togs beslutet i vår kyrka att bara ha konfa vartannat år pga att det inte finns så många ungdommar så därför läser han ett år för tidigt, gruppen består av 18 konfirmander tror jag det är från 3 orter så det är även ihop slaget med våra kompis försmalingar närliggande. Ja det är verkligen en härlig läsning med start i gbg:s kärgård sen blir det läsning fre-lör en helg i mån och obligatorisk gudstjänst i sin egen kyrka på sön i samband med läsningen sen blir det konfa läger på shalom den där båten som ligger o Oskarshamn har du varit på den inte jag. jag är ju konfirmerad i svenska kyrkan. Häftigt med motocykel men håller med dig lite läskigt oxå min syster håller på at ta körkort för det. Nu ska jag titta lite på tv dokumentär om barn med cancer otänckt men intressant.



Ta hand om dig fina vännen kram

5 svintoflickan:

skriven

maja

kul att det finns lite utbud allafall.

svenska kyrkan här har konfirmation men inte någon av frikyrkorna..vi är alldelels för få i vår lilla kyrka..snyft.



jag kände jag inte orkade se den dokumentären..ibland gör det liskom för ont o jobbigt att se sånt..särskilt innan man ska sova.



kramis

Kommentera här: