H&M

Idag i postlådan låg där min kära älskade Hm katalog...men som jag nuförtiden mest bläddrar i...
Blir lätt för mkt annars..
Men så konstigt att få vårkatalogen nu innan vintern knappt börjat känns det som...

Men mkt fint finns det...

Hittar ju mest till barnen men ganska mkt fint finns de allt till vuxna med ..

 

denna klänning tyckte jag var så fin..
men jag gissar att jag skulle se ännu kortare o knubbigare ut,fast ioförsig brukar jag inte tänka på sånt utan klär mej lite som jag vill...
Andra kan nog tro att jag är i en ständig 30 årskris eller nåt.(för än så länge är jag faktiskt närrme 30 än 40) med tanke på mina klädval ibland...
fast å andra sidan är jag ju mest en sån där tråkig mysis hemma...

så dessa kanske inte skulle va så tokiga å mysa i..




fast sånna här är ju så sköna..



Ja.de finns ju hur mkt som helst man skulle kunna beställa.ler.
fast nu är de ju faktiskt INTE vår och jag  njuter av de vinterkläder jag har fått..
Både jag ,Lea och Debora har fått helt nya klänningar i jul som vi nog kommer ha på nyår<3

Tänk att det finns så mkt roligare kläder till tjejer..
å det som är roligt å finns till killar är oftast jättedyrt..


kramis
1 Therese:

skriven

Fick oxå den,ska titta i den och längta mig bort...Blir nog ett och ett annat beställt misstänker jag.Älskar när den katalogen kommer och nuför tiden hinner jag inte handla det jag ska pga att jag alltid jobbar. Smidigt att kunna beställa och det kommer direkt till posten...Gillar´t

Kramiz!!

2 Somris:

skriven

Ha lite is i magen så brukar det bli rea på mycket av det när man väl kan börja använda det!! :-)

Kommentera här: