kondis

Eftersom det är min blogg kan man ju tro att jag nu ska prata om kondis som i konditori..
men jag ska prata om kondition eller det ska jag egentligen inte heller...utan bara beklaga mej över hur dålig kondis jag har..

Efter maten tog jag en promenad med syster yster och jag känner mej som en stor tjock björn som knappt orkar ta några steg överhuvudettaget..

Hur ska  kroppen bli...? enda till juni? känns otroligt lång dit? hur stor kan jag bli liksom, kan ju knappt knyta skosnörena nu liksom och att ta sig upp ur sängen går ju inte på en sekund precis...skratt.

men jag antar att jag måste försöka röra på mej mer o mer för att få bättre kondis även om det inte är lätt me alla möjliga smärtor man får och har:-)

å inte blir det bättre av att jag ska unna mej en semla ikväll..hi,hi och säkert godis oxå.
melodifestivalen och gott:-)

Ja..nu ska jag gå o kolla vad barnen gör..Lea gick och tog på sig underbyxor istället för blöja, bra intiativ men jag vet hur det brukar sluta,så bäst jag går o har koll och tjatar lite om pottan...

Ha en mysig lördag!!!

1 Astrid:

skriven

Hav tröst!! Du rör dej fortfarande som fisken i vattnet! :-) Och magen blir bara finare och finare!! Kram från nyss hemkomna fjällfarare

2 Therese:

skriven

Hihihi, så det bidde en semla ändå..Mums!!

Banta och kondis får du tänka på sen efter bebisen.

Kram

3 svintoflickan:

skriven

Astrid. Du är rolig du.som fisken i vattnet,på tordagarna då eller..

ler.

kram på er fjällfarare.

nu ska vi äta mat sen blir de väl soffan som vanligt då.kuljul:-)

Kommentera här: