smet ifrån lite..

Idag har jag pluggdag..nytt tema där jag håller på och läser boken "Att platsa i en skola för alla".
Spännande även om man får mkt frågetecken och undrar lite fundersamt, oj går det till sådär i vissa skolor...

men allafall, på morgonen fick jag reda på att det var försäljning på begagnade barnkläder i en kyrka i stan..
så jag smet ifrån plugget lite!

Köpte flera par shorts till killarna till sommar och lite andra sommarkläder!!!
Toppen !!!!
Underbart köpa kläder som kostar mellan 10 kr-35 kr st typ.

Nu har jag precis lyssnat klart på en föreläsning och ska gå och titta på när barnen åker lite skridskor...
sen blir de familjen annorlunda på tv.

kram
1 Sommartjejen:

skriven

ååååå dit hade jag med behövt gå, behöver verkligen kläder i 104 till Viktor nu till våren/sommaren. Hoppas vår byteklädesdag ligger på en lördag som passar mig! =)

KRAMIS

Kommentera här: