Dag 17.Mitt favoritminne

Näääee..det går bara inte att välja ut bara ett favoritminne...

Jag har alldelles för många....alltifrån när man var liten då mamma klappade en på kinden och sa godnatt och hon doftade mysk...
eller när pappa satt o tittade på när vi systrar lekte med barbie..
eller våra resor till öland och Norge..
eller vår första utomlandsresa till Tunisien när jag gick i 6an...allt var såå spännande:-)

Eller när man var på läger m.m

eller tonåren när man umgicks med vänner o satt o pratade till kl 4 på natten...

eller bröllopsdagen när man fick bli fin och iordninggjord och mysa och äta god mat:-)

Å så sen när barnen kom...sagooolikt häftigt underbart att få barn!!

till NUET...när barnen pratar,resonerar..
klappar min kind..
säger att dom älskar mej...

Jag har förmånen att ha fullt av favoritminnen i hjärnan,hjärtat och kroppen !!!!!!!!!!
å dom dyker upp då och då...från dag till dag...

Jag vet att den här tiden som är nu kommer alltid att vara väldigt speciell!!!!
Att få vara med sina små barn i deras liv och att som föräldrar få vara tillsammans och se hur det utvecklas och överröser oss med sin kärlek...
uuuunderbart!!!!

Kommentera här: