Dag 18.Min favoritfödelsedag.

Egentligen lika svårt som att välja ut bara ett minne...

Jag har egentligen alltid tyckt att det varit lite vemodigt med födelsedagar för att tiden går så fort, till och med när jag var liten. Jag sa ofta till min mormor att jag inte ville bli större och fylla år..
sen är det klart att jag tyckte och tycker att det är roligt att bli firad på olika sätt..

Jag påminne min man 100 gånger om att jag fyller och att han inte får glömma present och att jag ääälskar gul tårta...ler.

men det har som sagt alltid varit lite blandade känslor på födelsedagar, men sen minns man kanske vissa specieltl mkt och då är de en födelsedag då vi var hos mina kusiner och det var midsommarafton och jag dansade med min ingifta moster runt midsommarstången:-) och av mamma och pappa fick jag en cool bandspelare som man kunde hålla i i ett handtag....Jag vet inte,men gissar jag fyllde 10-11 nånting??

När jag fyllde 20 inhandlade pappa grejjer så jag hade en fest för mina vänner i det huset jag bodde i då, det var riktigt mysigt:-)

sen var det nog kanske när jag fyllde 30...
Jag ville inte ha nån stor fest utan bara det närmaste och bara myys...
Först var jag stressad som alltid när jag grejjar fika..
men linahvännen hjälpte mej me fika och sen kom familjen och vi fikade och mös..farmor var med också:-)
å så fick jag en present av mina föräldrar och syskon...att åka till öland tillsammans med dom och bo på hotell hela våran familj i Borgholm, Strand hotell hette hotellet...
Det var en lyxig och mysig upplevelse!!!!

Gillar födelsedagar där jag blir ompysslad och inte behöver göra så mkt...ler...och jag tycker nog att jag brukar få det rätt mysigt.
nuförtiden brukar storkillen vara underbar på att fira mej...han gör frukost och cocacola på sängen,hi,hi och han är även med o har valt presenter osv...

Kul:-)


detta är vääärldens godaste tårta!!!


kramis:-)

1 Sommartjejen:

skriven

mmmm de är ju sååå goda de där tårtorna! Kommer du ihåg när vi försökte lära bageriet i Gråbo att göra en sån gul tårta!? De hade aldrig hört talas om en sån förut och den blev inte alls som vi var vana vid. =)

Men de försökte iallafall... fniss

KRAAAAAAAAAAAAAM

Kommentera här: