frisyren

syster yster följde med som barnvakt o passade Debora medan jag fick mitt hår klippt..



mitt hår blev rätt kort...vilket är skönt på sommaren
och jag gillar också färgen !!!
samtidigt är jag rädd att jag börjar bli tantig...klipper kort hår o färgar starka färger å sånt..
som om jag har nån slags tidig 40 års kris...





nu ska jag sova...blev sent ikväll igen...

jag fastnade vid tvn..såg först en fjortis film och sen nån film som var väldigt berörande om en mormor mamma o dotter..osv..ja den var fin i allafall...

kram o natti

1 Linda S-W:

skriven

Det där är väl ingen tantig frisyr !!!! Kanon snyggt.. är det röda slingor du har i ?

Kag färgar mitt nästintill svart och vill ha röda slingor i men det syns inte....men ditt var snyggt

2 lilajag:

skriven

Debora har så pigga stora ögon på alla bilder, man blir glad när man ser dem! Söt är hon också förstås, jättesöt. Och du blev så fin i håret! Kram!

3 Victoria:

skriven

Det var ju en jättefin frisyr! Och vi kollade nog på samma film.. på trean! Den var ju bra! :D Kram!

4 Marika:

skriven

Det blev ju jättesnyggt... Inget tantigt över det där tycker jag...

Jag har vant mig alldeles för mycket att ha längre hår så det blir nog bara toppning för min del...

Nja,några fynd gjordes nog inte på marknaden tyvärr, blev ju mest ätbart som vi köpte och det var nog ganska mycket överpris på allt det med...

Föredrar nog loppisar iallafall även fast marknader oxå kan vara kul...

Ha det bäst!

5 Maja:

skriven

Hej!



Wow säger jag bara vad snygg du blev i håret du passar så bra i den frisyren, ålderskris för att man klipper kort, hm skulle inte tro det, det finns väl mängder av unga korthåriga tjejer. Jag tycker snarare att om man spara långt hår för att man känner sig gammal är ålders noja, faktum är att en del passar i långt hår och bör behälla det även som gammal endel passa i både och och en del människor borde absolut inte ha lång hår så är det med det, du kan ha både och det har jag ju sett men om jag får säga mitt så tycker jag att du är riktigt snygg när du klipper upp nacken som du gjort nu, ja och färg det är väl kul att förändra sig eller det har nog inte med ålder att göra kanske snare mer att man vågar som lite äldre för dte är inte så farigt om dte inte blir bra, fint blev ditt hår iaf nog om det.



Vilka härliga dagar ni haft och vi med varit mycke bad och nu äntligen sen nån dag tillbaka även båt så härligt fats idag kom det världens regn precis när vi kom fram till båten det var som ocm himlen öppnade sig så det blev sittande i bilen nästan en timme innan vi kom iväg med båten. Ja iaf vi drog till Kungshamn där vi åt pizza sen lite båt igen och därefter hemmåt och lite bad vid bryggan innan vi begav oss till huset för att äta jordgubbar och grädde smat smörgås och nu sover dom små sen en stund tillbaka och snart ska vi skicka dom stora i säng. I morgon komme rmin syster och hennes föredetta och stannar hos oss någon dag ska bli mysigt saknar min syster och nu verkar det som hon kommit till rätta med sitt liv hon är sig själv igen sprallig och glad och rolig det känns härligt.



vad har jag mer att berätta Sofia är nästan blöjfri bara vi påminne om att kissa villsäga men bajset är inte lätt har försökt med microlax för att visa henne att det inte är farligt att bajs på toan men nä det kommer alltid i trosan men man får nöja sig med nått och jag tycker hon är duktig hon är ju trots alt bara två vår lilla toka. Hon är dessutom en fart dåre fort säger hon när vi åker båt och fort säger hon när hon åker fyrhjiling med morfar hm undrar just vad det blir av henne. Igrå seglade Viktor själv med optimist jollen över till Bohusmalmö det är en bra bit på öppet vatten med sån liten båt, jag satt där på bryggan och tog emot honnom stolt som tuppen och jag alldeles berörd dessa barn vilka lyckorus dom ger en kärlek, å vad jag önska vi hade råd att köpa en större segelbåt till honom men dom kostar ett par tiotusen kronor suck.



Nä nu ska jag se om det är nån som vill spela spel med mig kanske maxi yatzi elelr hur det nu stavas, ta hand om dig och din fina familj och glöm inte av att bli omhändertagen själv oxå stor kram

6 Somris:

skriven

Åå vad snyggt!!! Vill oxå ha. Blev jättesugen! Inte är du tant heller, bara en otroligt fräsch 5 barnsmamma!!!!

7 svintoflickan:

skriven

Linda

ja de är röda,väldigt starkt röda:-)

å tack för komplimangen <3 eg vill jag har sånt där långt svallande hår som på reklamen men vem hinner sköta ett sånt eller hur får man ens sånt hår..



kramkram

8 svitnoflickan:

skriven

maja.

tack för dina ord om håret..du förklarar bra o jag ler när jag läser..ler.

å de va ju tur du tyckte om det.



är skönt att vara "äldre" på det sättet,att man inte är lika rädd det ska bli fel liksom..fast man när "fulare" är när man var ung så är man ändå mer nöjd för man inte bryr sig på samma sätt liksom.



oj..sofia kommer bli före lea för hon är då inte de minsta intresserad av att bli av med blöjan..blir väl sen som killarna...

roligt hon gillar 4hjuling å så..lea har varit lite rädd för sånt.



blev de spel eller vad blev de?



skönt systeryster mår bra igen..men hon umgås mkt med sitt ex fortfarande eller?



nu ska jag sova..börjhar bli en nattuggla igen..barnen me..alla får sena kvällar hela tiden känns det som...

hua att sommarlovet snart är slut..



kramrkam o ha det såå bra.



9 Sommartjejen:

skriven

Det GÅR inte att få sådär långt svallande hår som på reklamen, jag lovar!! :-( Ditt ser mycket bekvämare ut, blir så himla sugen när jag ser dig!!

KRAAAAAAAAAAAM

Kommentera här: