Midsommar

midsommar var mysigt...ett helt gäng hos mammis.

först var min lillkille så blyg o satt på framsidan när vi andra satt på baksidan,han ät själv ...å jag tycker det känns så synn fast han var ju nöjd..
men hur ska det bli i skolan..hmmm..

men men sen släppte det.mkt tack vare min kusinvitamin o hans tjej som fick både honom o lilltjejen på strålande humör med lite lek <3

på kvällen sen slappade vi med fredagsmys som vanligt.





hoppas ni också hade en fin midsommar!!!



idag ska jag njuta av familjen och förstås lite godis:-)

barnen ser fram emot james bond ikväll som jag lovat dem att se eller som lillkillen säger james bomb:-)

Nu ska vi äta frukost...
mormor ringde kl 4 i morse o trodde det var eftermiddag..
pluttan..inte lätt ibland med tider...

igår fick jag en tröja hon stickat till debora förresten...sånt värmer,de har hon suttit o grejjat med...kärlek <3


min fina underbara mamma med Debora i tröjan som min duktiga mormor suttit o plitat med...

hon är ju typ 84 och fortfarande stickar o jag kan inte ens sy i en knapp...

Ha en skön lördag kära vänner o mysig midsommar !!!

kram<3
1 Sommartjejen:

skriven

Vilken fin kofta! =)

Så mysigt att hon ger lilltjejen något sånt, det är så lätt att det bara är första barnet som får stor uppståndelse och de andra bara får följa med o inte få något eget riktigt. Tur din mormor är så go!

Och stackars henne som vände på dygnet så inatt, kunde inte låta bli att skratta när jag läste din mammas inlägg att hon ringt henne kl 9 och då skulle sätta på sig nattlinnet och gå och sova.

Hon o min farmor är rätt lika nu på ålderns höst. Inte lätt inte...men tur man kan skratta åt eländet.

KRAM till dig min fina!!!!

2 Marika:

skriven

Det är så mysigt med midsommar tycker jag, synd bara att det aldrig kan vara fint väder, fast iår får man väl vara glad för att det inte regnade iallafall...

Idag ska vi åka in till Nyköping och bara strosa omkring lite, tycker det är så fint där och sen har dom ett hamburgareställe där som heter Frasses, Sveriges godaste hamburgare enligt oss, hihi!

Ha en superskön söndag!

3 Anneli:

skriven

Sååå söta alla fina barn!Vill verkligen träffas och se lilla Debora. Jag jobbar för fullt och Martin o barnen är till hans morfar o mormor halva veckan och sen åker de även till hans Pappa i Sthlm. Vad gör ni typ söndag om 1 vecka? Stor kram kära du

Kommentera här: