sommardag

verkligen sommardag i dag...

först gick vi till lekparken en stund...men oj vilket projekt..tur jag inte har nån tid att passa..å hur ska det bli när jag har nån tid att passa..skratt...

allafall så åt vi pizza på uteserveringen  till lunch och sen hem till altanen och bada å slappa..

vilken underbar sommardag som sagt..

kvällen vek jag tvätt o grejjade så sen var jag supertrött men barnen inte helt lätta att natta...

men jag hann allafall se tv en liten stund alldelles själv...2 och en halv män....
ett program jag först det senaste året kommer på mej själv att skratta åt...hmmm..börjar jag bli lite till åren kanske...

allafall så ska jag sova nu..möjligen låter det som lillskruttan kommer vakna o vill ha lite mjölk först..får väl se:-)

I morgon fyller älskade lillkillen 5 år!! han längtar så !


så här såg han ut när han var runt året...

och i morgon blir han  5...


här bredvid sin storebror som för övrigt blir mer o mer lika varann tycker jag...
(även fast storebror flummar lite på de här kortet.ler)

Nu ska jag sova :-)

kramis kramis
1 Anneli:

skriven

Åh, grattis Isak!!! Tiden går så fort, verkligen toppenväder idag o hoppas ni får en trevlig dag! Jaa, jag förstår vad du menar med vissa psykiska sjukdomar, när jag skrev inlägget var jag lite irriterad på en kollega som verkligen visade brist på empati och de vi jobbar med har eller är aldrig hotfulla eller våldsamma, utan genomgående är oro för allt och småsaker, ett stort besvär.Jaa, jag tänkte söndag, den 3:e? Har en ledig dag då så vore mys att kunna ses!! KRAAM fina ni!

2 Sommartjejen:

skriven

Håller med, de är otroligt lika varandra! Vad kul!!

KRAMIS och hoppas Isak haft en skön födelsedag och ni andra också.

3 Maja:

skriven

Hej!



Ni fick en fin midsommar vi med, först gjorde jag kransar till dom små sen åkte vi till Röe gård och dansade kring majstången som det heter i bohuslän tydligen konstigt midsommar har väl aldrig varit i maj undrar vad det kommer ifrån, iaf efter dansen åt vi en bulle det var ju så kallt så glass blev det inte sen åkte vi tillbaka till svärisarna och åt gott och massa lek sen mera gott att äta, ja precis som en midsommar ska vara med andra ord "ler". Nu är vi ju hemma igen mannen jobbar dennna och nästa vecka sen åker vi till Blekinge dragsö camping blir det mån till lörd sen till svärisarna. Men innan sem ska Sofia firas var för övrigt på ikea för att köpa bord och stolar till lekstugan ja då hade dte utgått som vi skulle ha så nu blev det lite dyrare och inte alls som jag tänkt men det blir nog bra ändå.



ja ha så lillkillen fyller år idag alla era barn är på vår och sommar eller ja och så du hur är det med mannen. Iaf killen fick ju en härligt varm dag fast han bryr sig nog inte så mycket om vädret va.

Jag har målat hos pappa i dag igen sen åkte vi och badade en stund sen handla och det vanlig abestyret hemma. I morgon ska vi åka och bada hela dan ja vi åker iaf på förmiddagen så vi ska ta med lite picknick tunnbrödsrullar, singoalla, mandelkubb och ostriskakor ja och saft såklart fast jag föredrar ju vatten. meningen var att dom stora skulle ha med varsin kompis tyvärr han Simon först med att fråga så han har ju en men Viktor hade ingen kompis som hade lust och nån annan skulle redan vara med nån annan lite synd för För hade vi vetat att dte så hade simon inte behövt be nån för dom stora har väldigt roligt ihop, få se hur det går nu.



Ja nu vill mannen ha datorn en stund och jag ka väl duscha då sen blir dte väl sängen man blir trött sånna här varma dagar.



Hoppas födelsedagsbarnet fick en bra dag, sköt om dig och glöm inte vila och dricka nu när det är så varmt framförallt, (hur är det med huvudvärken?).



Stor kram

4 Tumba:

skriven

Underbart med sommar och barn som växer! =) Vad fina de är allihop! Kramkram

5 Sandra:

skriven

Grattis till Isac och till dig i efterskott

Njut av varandra och sommaren!

Er gamla säng som vi fick en gång har nu förvandlats till en amerikansk gunga, dvs en hammock i kedjor. Så den har kommit till användning även när den gjort sitt som säng.

Kram

6 svintoflickan:

skriven

sandra.

oj vad ni är påhittiga!!!

spännande.

lea är så stolt över sin första legogubbe ska ni veta:-)

kramis <3

7 svintoflickan:

skriven

maja.

åker du själv med alla barnen till sjön?

jag vågar nog inte det denna sommar..

får bli en sån utflykt när mannen har semester.



så ni ska campa också..vad bor ni i då ? har ni husvagn?



vet itne ännu vad vi har för semesterplaner ,känns som det är massa små grejjer inbokat redan som förstör planerna lite..men får se vad man kan hitta på..

man vill inte göra för mkt med en liten bebis heller.



ja jag försöker komma ihåg o dricka!.ler.du är så omtänksam o gullig.

huvudvärken är bättre...

den kommer o går men absolut inte som den var förra veckan tex.

så det känns jättebra.



kramis o ha det så bra o så kul vid stranden.



Kommentera här: