När man får sova..

vaknar jag tidigt
och när jag ska upp tidigt så orkar jag knappt upp..

men men nu sitter jag ju här å gör lite nytta..som typ att skriva här:-).ler.

Idag får jag vet hur big min bebbe är..(ska på ultraljud i eftermiddag).
vet inte vad jag ska känna, vill ju inte den ska vara jättestor...men samtidigt är den stor kanske jag inte behöver gå tiden ut?!
hmmm....

Igår var det ju morsdag och jag vaknade först av alla o kände mej grinfärdig,varför kan man ju undra och det vet jag knappt själv, men ibland känns det bara som man är så själv om att vara gravid liksom med allt vad det innebär,medans mannen har det precis som vanligt..
samtidigt är det ju häftigt att vara gravid,men tror ni förstår hur jag menar..
men allafall så frågade jag om han hade köpt tårta till mors dag...
-nä men jag kan åka och köpa sa han.
å det är ju liksom inte samma sak då.. Jag vill bli överraskad och ompysslad!!
MEN när barnen vaknade kändes det bra igen...dom kom med paket med fina tvålar i och te och choklad och så fick jag kramar o fina ord.

Å sen åt vi pizza med linahvännen och dagen kändes mysig till slut...hi,hi vad är väl en tårta egentligen, lite fånigt av mej...

ja,sen åkte vi till mammis och där var det fika :-)
sen åkte vi ett gäng för att kolla storkillen spela match...
hmm..det tråkiga var att matchen hade börjat tidigare (kanske pga vädret) så vi såg ju inte hela men lite allafall...
Han är duktig sonen, inte jättepigg på att springa ser det ut som,ler men stabil och inte rädd för att gå på.
önskar att mellan skulle vara med också,han är snabb o kvick...men han vill inte. (tror han tycker träningarna är för hårda).

Ja.nu ska vi se om det blir nån frukost...

har in en liten bild till på marängen när hon står upp....



Ha en bra måndag!!!

kram
1 kråkmamman:

skriven

Åh din raring, jag vet hur det känns... DU är inte ensam. Hoppas det går bra idag på UL.

Va fiiina ni är allihopa! Söta lilla marängen:-)



Idag har vi SOL efter flera dagars regn, blåst, grått och trist. Av sol blir man glad, hoppas ni har det oxå.

Kram kram

Kråkis!

Kommentera här: