förkylningstiden fortsätter..

Ja här har de varit förkylningar igen..
kanske jag skrivit?
men lillskruttan haft feber och har hosta.
nätterna har varit tuffa men nu tror jag det börjar vända...

Allafall så skjutsade systeryster lea till hudmottagningen.
<3kärlek<3
Jag som va så orolig å så räddar hon mej som hon så ofta gör.

Läkaren hade varit bra (samma som lea o mannen varit till förut)
men de verkar ovissa om vad de kan vara..
men fick en ny salva nu får vi se..

Trots feber o trötthet har dagarna varit helt ok..
dels för att syster skjutsade å sen även var sällskap..
betyder mkt att man har lite vuxna å prata med ibland när man inte kommer ut..

Å idag var min vän soffipropp här,ler.
hon satt å pluggade i soffan när vi såg på film å sen tog jag en promenad med henne o hennes mammis (tillika min vän det också).

så helt okej dagar även om jag är trött i huvudet känner jag....

Avslutar med lite bilder på min lilla skrutta i söndags innan vi skulle till kyrkan...





Nu ska jag forstätta woedfouda med både mor syster o son via mobilen..
tänk jag som tyckt de var så töntigt...innan jag provade själv..hi,hi.

kram
1 Therese:

skriven

åh, spelar du oxå wordfeud? Vad heter du? spelar ju oxå det=)

Hoppas allt är bra vännen och skönt att förkylningarna börjar vända

Kramiz!!

2 Soffipropp:

skriven

<3 <3 <3

3 Sommartjejen:

skriven

Men varför har du inte sagt att du wordfeudar, då måste du ju göra det med mig!!!! =)



Ursöt är hon i sin bamsetröja o kjol, ser så stor ut bara!!

Hoppas ni får en superskön helg nu.

KRAAAAAAAAAAAAAM

4 Maja:

skriven

God kväll!!



Oj oj oj va längesen det var jag skrev men jag har inte suttit vid datorn mer än mail kontakten med Simons skola ja och för att beställa stövlar till mig och telefon till Simon ja och det har tagit nog så mycket tid. Men iaf nu sitter jag här e liten stund gräsänka som jag är mannen är på landvetter för att hämta hem min mor och far och deras vänner som kommer från grand canaria jag tröstar med godis mmmmmmm så gott. Så lillskruttan blivit förskyld förskyld eller inte söt är hon som bara den. Hur är det med er andra då har ni blivit friska? Så trist att vara sjuk peppar peppar men vi har hållit oss friska, jag väntar dock på att Mattias och Sofia ska drabbas av vattkoppor då det går på sessans dagis men det är väl bara att vänta att det kommer till jul antar jag ja annars har dom extremt bra imun försvar för dom insjuknar som flugor på dagis. Appropå det spelade kortet du undrade över till Simon så var det ett spelande födelsedags kort du vet ett sånt man skriver grattis i inget spel man spelar alltså.



jag jobbar i helgen dag helg så kom hem strax efter fyra pratade lite med mannen sen hämtade han mattias som var hos en kompis och sen hämtade han trot eller ej hämtmat kebab blev de sen åkte han till flyget. Ja och nu har jag efter att dom små somnat satt upp alla stjärnor och stakar det är så mysigt när dom vaknar och se det synd jag missar det men hoppas mannen njuter som jag över att se deras glädje har köpt två nya i år ett hjärta i klar glas med frostat mönster från rusta och en jätte söt liten stake på jysk vit i metall med sånna där smala ljus och så är det en gran i mitten och 2 änglar på var sida som tittar på granen är nog lite luddigt att fatta men fin är det iaf den står i sessans rum. Sen igår kväll gjorde jag i ordning en sån där man har på bordet och tänder för varje advent det blev en traditionell variant i år med 4 vita smala ljus och grön mossa, blåbärsris och lingonris, vitt och grönt och fräscht kan du se på kortet jag mms:ade.



Ja du vad har jag mer att berätta min kolega som jag jobbar med har fått fortsatt vick vilket känns väldigt bra hon är verkligen toppen som gör jobbet lite roligare. Ja sen ringde syster yster igår och berättade att hon nu är tillsmmans med den killen hon övningskör motocykel med kom väl inte som en chock precis men får nog lov att erkänna att vi samtliga i familjen hellre sett nån annan ha den platsen tyvärr, men men om hon är lycklig så ska jag göra vad jag kan för att ta honom till mitt hjärta.



Nä nu ska jag sätta mig framför dumburken en stund sen blir dte sängen ska upp kl 6 i morgon igen.



Ha en riktigt härlig advents söndag kraaaam fina du.

5 svintoflickan:

skriven

soffipropp

<3 tebax.

va de kul idag.

saknade dej:-) men hoppas du hade de bra.

kramis

6 svintoflickan:

skriven

Maja.

hi,hi ja jag förstod sen att de var ett födelsedagskort å inget spel när jag läste igen...

ler.



våra förkylningar börjar ge sig här nu.skönt.



tycker också tiden bara går..har nog aldrig varit så lite tid över till att tex sitta vid datorn..



vi tog me hämtmat idag.pizza.



å har dom varit på crancanaria..vill också.

soool å bad hade inte varit fel nu.



vad kul att din kollega blri kvar ett tag till.det har stor betydelse vem man jobbar med tycker jag.



nu fyller jag upp ett bad å ska bada med lea.

sen ska man väl börja natta..sånt tar sån tid.

hur och när somnar era på kvällarna?



kramis

Kommentera här: